Avalon mittaa tyytyväisyyttä jatkuvasti

Kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen suunnitteluun, johtamiseen ja hallintaan liittyy olennaisesti asiakaskokemuksen mittaaminen ostopolun varrella, eri kohtaamispisteissä. Mittavälineitä on tarjolla runsaasti niin web- ja some-seurannan kuin tutkimustyökalujenkin kautta.

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen kerran vuodessa jälkikäteen alkaa pikkuhiljaa menettää jalansijaa jatkuvasti rullaavan asiakaskokemuksen mittaamisen lisääntyessä. Nyt on tärkeää, että seuranta on ajantasaista, ja että palautteisiin ja väärään suuntaan kallellaan oleviin kokemuksiin voidaan reagoida heti palvelua tai viestintää kehittämällä.

 

Avalonin Asiakaskysely

Asiakastyytyväisyys on Avalonissa määritelty olennaiseksi menestystekijäksi, ja se on myös yksi johtamisen ja kehitystyön väline. Olemme luopuneet laajoista vuosittain jälkikäteen tehtävistä asiakastyytyväisyystutkimuksista, keräämme jatkuvasti palautetta työstämme Asiakaskyselyksi nimetyn mittarin avulla.

Asiakasvastaavamme lähettävät asiakkaillemme lyhyen barometrityyppisen kyselyn, kun projekti on päättynyt tai jatkuvissa kumppanuuksissa sopiva ajanjakso on kulunut. Pyrimme siihen, että samalle vastaajalle lähetetään kysely enintään kaksi kertaa vuodessa. Hyvin tiiviissä yhteistyössä kutsu kyselyyn voi toki kilahtaa sähköpostiin muutaman kuukauden välein.

Kysely on hyvin kevyt ja sen täyttää parissa minuutissa – myös kännykällä. Mittari antaa meille tärkeää tietoa siitä, miten yhteistyö tai projekti on sujunut. Kysely mittaa myös suositteluindeksiä. Pienetkin palautteet ilahduttavat, olivatpa kyseessä sitten ruusut tai risut – kaikki palautteet käsitellään tiimien kanssa ja ne auttavat meitä kehittämään toimintaamme.

Kun kysely seuraavan kerran sinulle saapuu, annathan meille muutaman minuutin arvokasta aikaasi, ja mahdollisuuden tulla jatkuvasti paremmiksi!

Lisätietoja Asiakaskyselystämme saat asiakasvastaavaltasi.