Blogi

Kirjoitamme paljon ja asiaa. Ajatuksiamme markkinoinnista, alan tuulista ja ilmiöistä, joista vain on pakko sanoa sananen tai pari.

27/03/2015

Milloin ja miksi uudistaa yritysidentiteettiä?

Asiakkaan kokemukset yrityksestä muodostuvat kohtaamisista, mielikuvista ja tunteista. Yritysidentiteettiin voimme sen sijaan itse vaikuttaa.

18/03/2015

Kysymisen jalo taito ja muita ajatuksia markkinointiviestinnästä

Tiedon alkulähteelle ei ole mitään parempaa ja helpompaa keinoa kuin kysyminen.

11/03/2015

20 vuotta mainosalan muutosta

Tänä keväänä tulee kuluneeksi 20 vuotta siitä, kun minä, parikymppinen graafiseksi suunnittelijaksi vastavalmistunut tyttö, saavuin Helsinkiin ensimmäiseen työpaikkaani.

04/03/2015

Teetkö sisältömarkkinointia sokkona?

Sisältömarkkinoinnin tuloksellisuutta tarkastellaan yhä useammin myös johtoryhmätasolla. Mutta mistä muodostuu kokonaisvaltainen ymmärrys eri toimenpiteiden ja kanavien tuottamista tuloksista?

24/02/2015

Kuva kertoo

”Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa” on vanha ja kulunut sanonta, mutta totuus siinä piilee yhä edelleen.

18/02/2015

Yrityksen näkyvyys verkossa

Mitä paremmin heti alussa rakentaa perusasiat kuntoon, sitä paremmin business rullaa jatkossa.

11/02/2015

Verkkosuunnittelun ajankohtaisia suuntaviivoja

Uusi teknologia on tuonut runsaasti mahdollisuuksia tehdä mielenkiintoisia ratkaisuja – niin brändinomistajalle kuin suunnittelijallekin.

04/02/2015

Työtiloista tehoja tuottavuuteen

Digitalisaation myötä tapa työskennellä on muuttunut merkittävästi. Tapatko sinäkin vielä tuottavuuttasi vanhanaikaisesti?

Näytä lisää >