Blogi

Kirjoitamme paljon ja asiaa. Ajatuksiamme markkinoinnista, alan tuulista ja ilmiöistä, joista vain on pakko sanoa sananen tai pari.

13/01/2016

Kuinka opimme kantapään kautta, miksi sisältömarkkinoinnin strategiaa pitää voida muuttaa

”Lähdimme innokkaina laatimaan sisältöstrategiaa, joka tukisi yrityksemme pyrkimystä ajatusjohtajuuteen. Uskoimme, että vahva kattoteema kantaa.”

31/12/2015

Voiko työssään kehittyä ilman palautetta?

"Constantly think about how you could be doing things better, and keep questioning yourself."

19/11/2015

VIERASKYNÄ – Canonin markkinointipäällikön kriittiset askeleet matkalla kohti sisältömarkkinointia ja markkinoinnin automaation käynnistämistä

"Älä edes yritä lähteä sisältömarkkinoinnin käynnistämiseen, ellei johtoporras seiso hankkeen takana!"

13/11/2015

Ajatusjohtajuus, ei kainoille tai heikkohermoisille

Ajatusjohtajuudessa on kyse myös yritys- ja brändistrategiasta, väittää copymme Tintti, halusta olla uniikki, personoitu, läsnä ja lähestyttävissä.

03/11/2015

VIERASKYNÄ – Canonin markkinointipäällikön kokemuksia siitä, miten siirryttiin sisältömarkkinointiin ja kuinka markkinoinnin automaatio käynnistettiin

Minä en myy markkinoinnin automaatiota tai sisältömarkkinointia, vaan kerron teille tarinan siitä, miten Canonin B2B-markkinoinnissa siirryttiin digiaikaan.

21/10/2015

Fiilistelemässä tulevaisuuden älykonsepteja Pariisissa

Ei suinkaan pelkkiä kameroita ja linssejä, tulostimia ja paperia. Copy-Tintti morffasi itsensä Pariisin-kirjeenvaihtajaksi ja raportoi kuulumisia Canon Expo Paris 2015 -tapahtumasta.

08/10/2015

Nordic Business Forumista – pohdintaa johtajuudesta, kahdesta suusta

Nordic Business Forumista on kasvanut bisnesihmisten vuosittainen herätyskokous, johon myös Team Avalon osallistui.

01/10/2015

Tapahtumat, markkinointi ja tapahtumamarkkinointi

Oli kesä, oli festari, oli markkinointiviestejä! Talven aikana on hyvä suunnitella ensi kesän tapahtumayhteistyötä – miten saat viestillesi lisäarvoa perinteisen logorimpsun sijasta?

Näytä lisää >