Blogi

Kirjoitamme paljon ja asiaa. Ajatuksiamme markkinoinnista, alan tuulista ja ilmiöistä, joista vain on pakko sanoa sananen tai pari.

03/09/2015

Välistyksellä on väliä, kun logosi on käyntikorttisi

Huolellinen välistäminen on välittämistä, kirjoittaa AD Katja Harvala. Välittämistä asiakkaan yritysnimestä, tuotenimestä, sanomasta ja sen välittämisestä lukijoille suurella rakkaudella.

26/08/2015

5 rakkainta – Soundtrack of your buy

Hyvä äänisuunnittelu tai musiikkivalinta tekee mainoksesta samastuttavan ja muistettavan.

20/08/2015

Lisää tuloksellisuutta verkkomainontaan? Johda digikanaviasi kuin jääkiekkojoukkuetta!

Mitä yhteistä on digimarkkinoinnilla ja jääkiekolla? Muun muassa huolellisen roolituksen tärkeys. Menestys syntyy vain, kun koko tiimi pelaa yhteen.

13/08/2015

8 askelta onnistuneeseen sisältömarkkinointiin

Miksi asiakas ei etsi tuotetta? Koska hän haluaa ratkaisun. Copy-Tintti heittää bittiavaruuteen näkemyksiä palveluratkaisujen kaupustelun elävöittämiseksi.

06/08/2015

Kun isoäiti älypuhelimen osti – ajatuksia asiakaskokemuksesta

Elävän elämän esimerkit osoittavat usein parhaiten, kuinka asiakaskokemuspolkua voisi pienillä ja isommilla toimilla parantaa huomattavasti.

02/07/2015

Periscope vai Meerkat? Livelähetykset saapuvat Härmään(kin)

Juuri kun yritykset ovat ottaneet nettivideot osaksi markkinoinnin keinovalikoimaansa, rapakon takaa saapuu seuraava tuulettava aalto.

22/06/2015

5 rakkainta: käsittelyssä kirjasimet

Sitä oikeaa ei vain löydy, vaikka kaappi on täynnä toinen toistaan parempia vaihtoehtoja.

17/06/2015

Vastaisku fiktiolle

Vastapainoksi silotellulle digitaaliselle todellisuudelle kaipaamme hyödyllisyysnäkökulmaa, henkilökohtaisuutta ja konkretiaa. Markkinointiviestin syvin totuus taitaakin olla kuluttajan itsensä tuottamassa sisällössä, kokemuksessa.

Näytä lisää >