Blogi

Kirjoitamme paljon ja asiaa. Ajatuksiamme markkinoinnista, alan tuulista ja ilmiöistä, joista vain on pakko sanoa sananen tai pari.

23/04/2015

Miksi rakastuin ruotsalaiseen?

Minä olen se ihminen, joka kaupassa ostaa jonkun tuotteen testiin pelkästään pakkauksen perusteella. Poimii ensin silmillä, sitten käteensä sen, joka erottuu joukosta. Mikä niitä yhdistää?

15/04/2015

Kuinka edistää blogin tavoittavuutta sekä jakamista somessa?

Tavoittavuus ja helppo jaettavuus ovat blogin elinehtoja! Tässä vinkkejä molempiin osa-alueisiin.

09/04/2015

Tehokeinot käyttöön – ajatuksia vaikuttavasta markkinoinnista

Kaikessa mitä näet, kuulet, haistat, maistat tai tunnet, voi olla markkinoinnilla näppinsä pelissä. Mainokset voivat vedota tunteisiin ja herättää vihaa, ihastusta, kauhistusta tai innostusta.

27/03/2015

Milloin ja miksi uudistaa yritysidentiteettiä?

Asiakkaan kokemukset yrityksestä muodostuvat kohtaamisista, mielikuvista ja tunteista. Yritysidentiteettiin voimme sen sijaan itse vaikuttaa.

18/03/2015

Kysymisen jalo taito ja muita ajatuksia markkinointiviestinnästä

Tiedon alkulähteelle ei ole mitään parempaa ja helpompaa keinoa kuin kysyminen.

11/03/2015

20 vuotta mainosalan muutosta

Tänä keväänä tulee kuluneeksi 20 vuotta siitä, kun minä, parikymppinen graafiseksi suunnittelijaksi vastavalmistunut tyttö, saavuin Helsinkiin ensimmäiseen työpaikkaani.

04/03/2015

Teetkö sisältömarkkinointia sokkona?

Sisältömarkkinoinnin tuloksellisuutta tarkastellaan yhä useammin myös johtoryhmätasolla. Mutta mistä muodostuu kokonaisvaltainen ymmärrys eri toimenpiteiden ja kanavien tuottamista tuloksista?

24/02/2015

Kuva kertoo

”Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa” on vanha ja kulunut sanonta, mutta totuus siinä piilee yhä edelleen.

Näytä lisää >