Blogi

Kirjoitamme paljon ja asiaa. Ajatuksiamme markkinoinnista, alan tuulista ja ilmiöistä, joista vain on pakko sanoa sananen tai pari.

04/03/2015

Teetkö sisältömarkkinointia sokkona?

Sisältömarkkinoinnin tuloksellisuutta tarkastellaan yhä useammin myös johtoryhmätasolla. Mutta mistä muodostuu kokonaisvaltainen ymmärrys eri toimenpiteiden ja kanavien tuottamista tuloksista?

24/02/2015

Kuva kertoo

”Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa” on vanha ja kulunut sanonta, mutta totuus siinä piilee yhä edelleen.

18/02/2015

Yrityksen näkyvyys verkossa

Mitä paremmin heti alussa rakentaa perusasiat kuntoon, sitä paremmin business rullaa jatkossa.

11/02/2015

Verkkosuunnittelun ajankohtaisia suuntaviivoja

Uusi teknologia on tuonut runsaasti mahdollisuuksia tehdä mielenkiintoisia ratkaisuja – niin brändinomistajalle kuin suunnittelijallekin.

04/02/2015

Työtiloista tehoja tuottavuuteen

Digitalisaation myötä tapa työskennellä on muuttunut merkittävästi. Tapatko sinäkin vielä tuottavuuttasi vanhanaikaisesti?

28/01/2015

Kun asiantuntijasta tuli ihminen

Pelottavaa se on, mutta blogeja kannattaa kirjoittaa. Jo siksi, että blogeissa asiantuntijakin saa olla inhimillinen.

22/01/2015

Miten markkinoit digitaaliselle asiakkaalle?

Kuka on digitaalinen asiakas ja miten hänelle markkinoidaan? Lue artikkeli, niin tiedät, miten personoida ja kohdentaa mainontaa omnikanavaisesti sekä ohjata kohderyhmäsi verkkosivuillesi inbound- ja sisältömarkkinoinnin avulla.

14/01/2015

#ketuilleenmeni eli 3 tapaa mokata somessa

Erehdys, lapsus, kömmähdys, kämmi, error, virhe, MOKA. Somessa mokaaminen on inhimillistä, mutta virheistä kannattaa oppia. Esittelyssä somekämmäilyn kolmen kärki.

Näytä lisää >