Blogi

Kirjoitamme paljon ja asiaa. Ajatuksiamme markkinoinnista, alan tuulista ja ilmiöistä, joista vain on pakko sanoa sananen tai pari.

28/01/2015

Kun asiantuntijasta tuli ihminen

Pelottavaa se on, mutta blogeja kannattaa kirjoittaa. Jo siksi, että blogeissa asiantuntijakin saa olla inhimillinen.

22/01/2015

Miten markkinoit digitaaliselle asiakkaalle?

Kuka on digitaalinen asiakas ja miten hänelle markkinoidaan? Lue artikkeli, niin tiedät, miten personoida ja kohdentaa mainontaa omnikanavaisesti sekä ohjata kohderyhmäsi verkkosivuillesi inbound- ja sisältömarkkinoinnin avulla.

14/01/2015

#ketuilleenmeni eli 3 tapaa mokata somessa

Erehdys, lapsus, kömmähdys, kämmi, error, virhe, MOKA. Somessa mokaaminen on inhimillistä, mutta virheistä kannattaa oppia. Esittelyssä somekämmäilyn kolmen kärki.

18/12/2014

Markkinointi vuonna 2015 – muista ainakin nämä

Markkinoinnin tekeminen on viime vuosina ratkaisevasti muuttunut. Mitä markkinointi-ihmisten olisi syytä pitää mielessä suunnitellessaan vuotta 2015?

11/12/2014

Taiteilijoiden perilliset

Mitä tekemistä tarinoilla ja taiteella on yritystoiminnan kanssa? Paljonkin, kertoo blogimme.

04/12/2014

Sisältömarkkinointi – mitä uutta markkinointitaivaan alla?

Yritysten on edelleen ja entistäkin paremmin tunnettava asiakkaansa, määriteltävä olemassaolonsa tarkoitus ja asiakashyöty, kiteyttävä lupauksensa. Jos nämä perusasiat eivät ole selvät, sisältömarkkinoinnin toimintatapa muuttuu vain tehottomaksi räiskinnäksi ja härdelliksi.

27/11/2014

Yhteistyökumppani suukon sai

Se on jälleen ajankohtainen, tuo ilmiö nimeltä yritysjoululahja. Ei ole sama, mitä pukki yhteistyökumppaneille kiikuttaa.

20/11/2014

Markkinoinnin tuliaisia maailmalta

Asian vierestä #susijengi #streetdance #cookieshot

Näytä lisää >