Heeros lisää markkinointiin kierroksia

Sähköisiä taloushallinnon ohjelmistoja tarjoava kotimainen Heeros markkinoi monipuolisesti, mutta kaipasi markkinointiinsa enemmän asiakasnäkökulmaa, erottuvuutta, johdonmukaisuutta ja mitattavuutta. Avalonin tapa rakentaa markkinoinnin perusta ja rakentaa toimenpiteet ostopolkuajattelun avulla asiakkaan asiakkaiden tarpeiden mukaiseksi jatkumoksi vakuutti.

Yhteistyö alkoi tehokkaasti myynnin ja markkinoinnin yhteisellä työpajatyöskentelyllä ja viestinkirkastuksella, jatkuu nyt sisältömarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen. Matkan varrella on jo ehditty myös optimoida verkkosivustoa ja tehostaa hakukonemarkkinointia.

– Syksyyn on startattu sujuvalla tahdilla ja etenemme reippaasti vaiheittain. Markkinoinnin automaatio ja suunnitelmallinen sisältömarkkinointi tuovat aivan varmasti myyntiin lisää kierroksia ja laadukkaampia liidejä. Samalla asiakasymmärrys ja sitä kautta palvelu paranee entisestään, Heeroksen myynti- ja markkinointijohtaja Pia Strömdahl-Koskinen toteaa tyytyväisenä.

– Heeros haluaa olla ihmisläheinen toimija, joka niin ratkaisuillaan kuin erinomaisella palvelullaan auttaa taloushallinnon ammattilaisia saavuttamaan sekä omat tavoitteensa että asiakkaidensa tai yrityksensä tavoitteet. Heeroslaisten kanssa on jo lyhyessä ajassa syntynyt huiman hyvä yhteen hiileen puhaltava tiimi. On ilo saada olla mukana rakentamassa Heerokselle modernia, tehokasta markkinointia, joka auttaa heitä palvelemaan asiakkaitaan paremmin, Avalonin asiakkuusjohtaja Karin Gummerus puolestaan avaa tunnelmia.

Jäämme jännityksellä odottamaan seuraavia askelia ja ennen kaikkea tuloksia.

Jos haluat kuulla lisää markkinoinnin tehostamisesta esimerkiksi sisältömarkkinoinnin ja automaation avulla, ota yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää!