MODERNIN MARKKINOINNIN MAISTIAISIA

Moderniin markkinointitapaan siirtyminen herättää yrityksissä monenlaisia kysymyksiä. Mietitpä sitten sisältötuotannon järjestämistä, asiakastarpeita tai yrityksesi markkinointiin vaikuttavia tulevaisuuden ilmiöitä, Avalonin työkalut antavat selkeitä vastauksia ja suuntaviivoja tulevaisuuden suunnitteluun.

Mikä sinua mietityttää?

Mitä inbound-markkinointi tarkoittaa? Mitä hyötyjä sisältömarkkinointi minulle tuo? Minkälaista sisällön pitää olla? Voiko tätä tehdä itse vai tarvitsenko kumppanin? Mikä on paras markkinoinnin automaation alusta? Paljonko kaikki maksaa?

Tutustu Avalonin Mitä-Miksi-Miten –työpajaan

Kuka asiakkaani on? Tunnenko hänet niin hyvin, että voin tehdä puhuttelevaa markkinointia relevanteissa kanavissa? Miten voisimme tehostaa myyntiä? Pitäisiköhän kysyä asiakkailta, mitä voisimme tehdä paremmin?

Tutustu Avalonin Asiakaskokemusareenaan

Meidän pitäisi tarkentaa strategiaa ja markkinoinnin tavoitteita. Mitkä ilmiöt ja trendit vaikuttavat yrityksemme tulevaisuuteen? Voiko jokin ilmiö muuttaa aivan kaiken? Voi kun näkisi tulevaisuuteen!

Tutustu Avalonin Tulevaisuusmatkaan Futures Platformilla

”Me lähdettiin sisältömarkkinointiin aika lailla nollasta. Avalonin avulla ollaan menty reippaasti siihen maailmaan ja alettu hyödyntää markkinoinnin automaatiota. Avalon on ehdottanut meille sopivia välineitä, auttanut tekemään järkeviä ratkaisuja ja myös kouluttanut meitä tekemään juttuja itse. Koko homman pohjalla on kokonaisvaltainen ajattelu markkinoinnista ja huolellinen pohdinta siitä, keitä meidän asiakkaat ovat ja miten heidät parhaiten tavoittaa. Siinä Avalon osaa auttaa sekä BtoB että BtoC -puolella. Meillä on yhteistyöstä tosi hyvä fiilis, työskentely Avalonin kanssa on miellyttävää ja ideat eivät heiltä ole loppuneet.”

– Markus Saukko, Polar Metallin toimitusjohtaja


Haluaisitko lähteä modernin markkinoinnin matkalle kanssamme? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme!