Antell – sitä parempaa makeaa

Halusimme tuoda Antellin vahvan tarinan ja brändin entistä tehokkaammin tukemaan kahvileipiemme ja konditoriatuotteidemme markkinointiviestintää. Samalla toivoimme aiempaa rennompaa, leikkisää otetta makeiden tuotteiden pakkausilmeeseen. Olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen!

-Mari Kähkönen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Antell

Antell toivoi meiltä enemmän makua makeiden leipomotuotteidensa viestintään. Pitkät perinteet ja osaaminen haluttiin päivittää myös markkinoinnin osalta tähän päivään, minkä johdosta tiimimme sai työstettäväkseen kahvileipien ja konditoriatuotteiden ydinviestin sekä markkinoinnin konseptin. Samankaltainen ydinviestin kirkastus toteutettiin syksyllä 2016 Antellin ruokaleiville.

Suunnittelemamme pääviesti ”Itte leivottu, parempi makea” kertoo herkuista, joissa tärkeintä on maku. Antellin tuotteet valmistetaan puhtaista raaka-aineista, taidolla ja rakkaudella. Ja kun herkutellaan, niin herkutellaan kunnolla! Ydinviestiin pohjautuvaa konseptia sovelletaan yhtenäisesti eri materiaaleissa, taktisesta mainonnasta pakkausilmeeseen ja makeiden omaan osioon Antell.fi-sivustolla. Makeiden pakkaukset saivat lisäksi oman Itte leivottu –sinettinsä, jota hyödynnetään kahvileipä- ja konditoriapakkauksissa. Pakkausuudistus on näkynyt kuluttajille pikkuhiljaa syksystä 2017 saakka.