ruukkiisover-uutiskuva-1800x900

 

Totuus paneeleista

Jos tuotteesi on ekologisempi, turvallisempi ja kaikin puolin hyvä valinta, on fiksua kertoa se potentiaalisille asiakkaille. Avalon pääsi koputtelemaan rakennusteollisuuden seiniä ja kertomaan koko totuuden erilaisten sandwich-elementtien eroista.

Ruukki ja ISOVER yhdistivät osaamisensa ja suunnittelivat koviin suomalaisiin olosuhteisiin sopivan Ruukki® life -sandwichpaneelin. Avalonia pyydettiin ideoimaan kampanjakonsepti, joka nostaisi mineraalivillapaneelien tunnettuutta ja nostaisi ne rakennuttajien top-of-mindiin. Konsepti kiteytyi sanaparin ”Koko totuus” -ympärille. Ratkaisussa haluttiin jakaa rakennuttajille, arkkitehdeille ja sijoittajille faktatietoa eri seinäelementtien ominaisuuksista ja kertoa totuus mineraalivillan eduista.

ruukkiisover_sisaltokuva1_600x431px

Työn alkuvaiheessa totuutta haettiin monista tutkimuksista sekä asiantuntijoilta. Faktatiedon pohjalta Avalon suunnitteli kampanjan kärkiviestit ja paketoi totuudet lukijaystävälliseen muotoon. Tuloksena syntyi kampanjan sydän, totuuspaneeleista.fi-sivusto, jonne kerättiin ja tuotettiin asiantuntija-artikkeleita, infografiikkaa, blogeja, case-esimerkkejä ja tuoteinfoa.

Kampanjakonseptin lisäksi suunniteltiin toimenpidekokonaisuus, jolla määritellyt kohderyhmät saatiin totuussivustolle. Markkinoinnissa hyödynnettiin Ruukin ja ISOVERin omia kanavia, bannerimainontaa sekä vahvaa viestintää yritysten some-kanavissa.

ruukkiisover_sisaltokuva2_600x431px

Avalonin, Ruukki Construction Oy:n ja ISOVERin yhteistyö sujui mainiosti, joten lähitulevaisuudessa on luvassa lisää totuuksia. Jos haluat tietää enemmän toimivasta kumppanuudesta, ota yhteyttä toimitusjohtaja Kati Lanuun puhelimitse 040 523 0343 tai sähköpostilla kati.lanu@avalon.fi.

 

Jos taas haluat tietää, miten meidän suomalaisten tyhjentämät lasipullot muutetaan teollisuuskiinteistöjen seiniksi, lue lisää totuuspaneeleista.fi.