uutiskuva_600x300_urtekram

Urtekram & Avalon nappasivat voiton!uutiskuva_600x300_urtekram

uutiskuva_600x300_urtekramAvalonin ja Urtekramin välillä on aitoa luomurakkautta. Mainio yhteistyö huomioitiin myös K-ryhmän K-Team Päivillä, jossa Urtekram nousi hyllynpäätykisan voittoon. Avalon suunnitteli Urtekramin gluteenittomalle luomutuotesarjalle esillepanon, jossa tuotteet ja niiden keskeiset edut nousivat oikealla tavalla valokeilaan. Midsona Finland Oy:n toimitusjohtaja Markku Janhunen ja brand manager Kirsi Kaikko vastaanottivat palkinnon voittajan tunnelmin.

– Kyllä tuntui hyvältä! Olimme mukana ensimmäistä kertaa ja heti ykkösiä. Maineen ja kunnian lisäksi voitto tuo lisää näkyvyyttä gluteenittomille luomutuotteille ja se kyllä kelpaa, tiivistää Kirsi Kaikko.

Esillepanolla Elämyksiä 2016 -kisassa painottuivat muun muassa suunniteltujen ratkaisujen toiminnallisuus, helppous ja brändin näkyvyys. Kaupan neliöt ja hyllymetrit ovat kullanarvoisia, joten esillepanoon ja panos-tuottosuhteeseen pitää tulevaisuudessa kiinnittää entistä enemmän huomiota. Varsinkin nousevat tuoteryhmät ansaitsevat Kaikon mielestä yhä suurempaa huomiota.

uutiskuva_tekstiin_urtekram

– Sekä luomutuotteet että gluteenittomat tuotteet ovat trendikkäitä ja kasvavia tuotekategorioita. Gluteenittomuus on monelle elämäntapa, ei pelkästään riippuvainen sairaudesta tai yliherkkyydestä. Puhdas ruoka kiinnostaa kuluttajia tulevaisuudessa entistä enemmän, ja me olemme osuneet gluteenittomilla luomutuotteilla erinomaiseen markkinarakoon.

Onnea Urtekram! Onnea Midsona! Onnea kaikki herkullisen luomun ystävät!

facebook_1200x628_urtekram