ICOM_kuva
< Takaisin listaukseen

Avalon mukana ICOM-verkoston tapaamisessa

19.10.2017

Vaikka mainonnan ja luovuuden suuri vallankumous ajoittuukin 60-luvulle, nousevat ne jälleen keskiöön Budapestissä, missä itsenäisten markkinointi- ja mainostoimistojen ICOM-verkoston jäsenet kokoontuvat kolme päivää kestävään tapaamiseen 18.-20.10.2017.

Kokouksen isäntänä toimii etuoikeutetusti budapestiläinen Artificial Group Boutique Creative, josta on kasvanut 11-vuotisen historiansa aikana yksi Unkarin palkituimmista johtavista luovista toimistoista. ”Meillä on onni työskennellä ja elää ympäristössä, jossa innovatiivinen ajattelu ja luovuus ovat läsnä mihin ikinä katsommekaan. Jos haluaa unelmoida ja luoda, sen voi totisesti tehdä täällä Budapestissä”, yrityksen luova johtaja István Avéd kertoo ja jatkaa: ”Haluamme jakaa tämän ilmapiirin ja nostaa luovuuden aivan uudelle tasolle ICOM-yhteistyökumppaneidemme kanssa”.

ICOM-jäsenet odottavat kokousta innoissaan, sillä riippumatta erikoistumisalueesta tai markkina-alueesta kaikki tunnustavat, että luovuudella on aina tärkeä rooli. Avalon tunnetaan asiantuntijana ja suunnittelijana nimenomaan silloin, kun puhutaan sisältömarkkinoinnista, liidigeneroinnista ja markkinoinnin automaation hyödyntämisestä. Luovuutta ja ideointia tarvitaan tänä päivänä laajemmin ja ennakkoluulottomammin. Asiakaskokemusta voi parantaa ostopolun varrella monella tapaa. ICOM-päivien aikana avalonilaisilla on mahdollisuus jakaa ideoita, oppia toisiltamme sekä huippupuhujilta ja näin tuoda asiakkaillemme uutta virtaa markkinointiin.

Datan rooli on korostunut, mutta luovuus tällä alalla on kaiken toiminnan perusta. Kilpailu on kovaa, joten ei voi olla yhtä ilman toista. Tarvitaan kykyä kehittää luovia, mutta dataan perustuvia ratkaisuja. Luovuutta on kaikkialla ja kaikissa ihmisissä. Usein jokin upea ratkaisu tulee aivan joltakulta muulta kuin luovan tiimin edustajalta. Täytyy vain uskaltaa päästää luovuus valloilleen!

ICOM-kokouksen avauspuheenvuoron ottaa haltuunsa yksi Unkarin menestyksekkäimmistä tapahtumamarkkinointitoimistoista 4BRO. Aiheenaan ”Luovuus & Budapest” he raottavat oman yrityksensä tarinaa siitä, miten paikallisesta baarista tuli keskellä haastavaa taloudellista tilannetta menestyksekäs toimija viihde- ja tapahtumamarkkinoilla.

Kokouksessa pureudutaan myös Mindscapesin johdolla toistuvien ajattelutapojen tunnistamiseen ja tutustutaan sellaisiin käytännön keinoihin, joiden avulla omaa ajattelua voi johdattaa uusille, luoville urille.

”Tavoitteenamme on, että kokouksen päätyttyä kaikilla osallistujilla on mukanaan työkalupakki täynnä uusia ideoita, esityksiä ja oppeja vietäväksi omiin toimistoihinsa” kertoo ICOM-verkoston johtaja Emma Keenan.

Topics: ICOM, luovuus, ICOM-tapaaminen, ICOM-verkosto, Uutinen

Avalon

Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.

 

Tilaa uutiskirje