ICOM-kuvitus
< Takaisin listaukseen

ICOM kannustaa yhteistyöhön

15.09.2016

ICOM on Avalonille tärkeä yhteistyömuoto. Se on kanava, jonka kautta palvelemme kansainvälisiä asiakkaitamme ja rakennamme kansainvälisiä tiimejä toimeksiantoihin. Arjessa ICOM-yhteistyö näkyy aktiivisena tiedonvaihtona ja asiakasymmärryksen karttumisena.

Avalonin kansainvälinen verkosto ICOM julkisti tänään uudet nettisivunsa, jotka innostavat yhteistyöhön sekä jäsentoimistoja että asiakasyrityksiä verkoston sloganilla ”Empowering Global Collaboration”. Sivuston suunnittelusta on vastannut amerikkalainen ICOM-perheenjäsen Morrison.

– Haluamme että sivujen kävijä kohtaa pääviestimme: ICOM tuo ihmiset ympäri maailmaa lähemmäksi brändejä yhdistämällä luovaa ajattelua eri tahoilta. Jokainen jäsentoimistomme on omistautunut ajamaan brändien menestystä rajattomasti ympäri maailmaan, ICOMin pääjohtaja Emma Keenan kertoo.

Lokalisoitua asiantuntemusta ja parhaita käytäntöjä

– ICOMin ydin on avoin tiedonvaihto saman henkisten toimistojen kesken. Autamme toisiamme tarjoamalla lokalisoitua asiantuntemusta markkinointiviestinnästä sekä jaamme parhaita käytäntöjä, työkaluja ja tietoa, summaa ICOM-verkoston puheenjohtaja ja Morrisonin toimitusjohtaja Bob Morrison.

ICOM on Avalonille tärkeä yhteistyömuoto. Se on kanava, jonka kautta palvelemme kansainvälisiä ja kansainvälistyviä asiakkaitamme. Arjessa ICOM-yhteistyö näkyy muun muassa aktiivisena tiedonvaihtona ja asiakas- ja markkinaymmärryksen karttumisena. Tekemällä yhteistyötä muiden ICOM-toimistojen kanssa voimme auttaa asiakkaitamme kehittymään, laajentumaan ja kasvamaan, kun he ylittävät kansalliset rajat. Kansainväliset tiimimme työskentelevät saumattomasti yli rajojen, jotta kielelliset sävyt ja kulttuurien erilaiset vivahteet huomioidaan.

Maailmanlaajuinen ICOM-verkosto käsittää 80 itsenäistä mainostoimistoa yli 60 maassa, kattaen 95 % maailman markkina-alueista. Avalon edustaa ICOM-verkostoa Suomessa.

Topics: ICOM, asiakasymmärrys, brändi, kansainvälistyminen, Uutinen, yhteistyö

Avalon

Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.

 

Tilaa uutiskirje