antell_kuva
< Takaisin listaukseen

”Meille se ei ole vain leipää”

5.09.2016

Antellin maukas ja luonnollinen lähileipä on enemmän kuin leipä. Se on intohimolla leivottu aito oululainen herkku, jossa käytetään leipuriemme valitsemia luonnollisia raaka-aineita – eikä mitään turhaa.

Antell_uutinen_FB

Antell uudisti leipäsuosikkiensa reseptit ja kutsui kumppaninsa Avalonin uudistamaan myös leipien markkinointiviestinnän. Intohimolla leipomiseen jo vuodesta 1880 suhtautuneen lähileipomon briiffissä korostui ajatus ”Meille se ei ole vain leipää”. Avalonin kiteyttämänä pääviesti, kaikkien ruokaleipien allekirjoitus kuuluu jatkossa "Luonnollista lähileipää, herkullista hyvinvointia”.'

Viestin kiteytyksen jälkeen uudistimme ja yhtenäistimme Antellin leipäperheen visuaalisen ilmeen. Pakkauksissa korostetaan kuluttajille tärkeitä tuotesisältöjä, ja yhtenäisen ilmeen ansiosta tuotteiden tunnistettavuus saman luotettavan toimijan leiviksi tehostuu.

Pakkausuudistus on näkynyt kuluttajille pikkuhiljaa kesästä 2016 saakka. Leipäviestin varsinainen lanseeraus alkoi Antellin ruokaleipien markkina-alueella syyskuun alussa seuraavilla toteutuksilla:

  • Myymälänäkyvyys
  • Televisiomainonta (MTV)
  • Digimainonta (Katsomo.fi, omat some-kanavat)
  • Ulkomainonta (abrit + diginäytöt)
  • Verkkosivusto www.antell.fi/leivät

Lanseerauksessa keskitytään uudistuksen esittelyyn sekä Antellin kärkiviestien – paikallisuuden ja luonnollisten makujen –esilletuontiin.

Avalon on toiminut Antellin strategisena kumppanina vuodesta 2011. Lisätietoja kumppanuudesta ja lanseerauskampanjan suunnittelusta saa asiakkuusjohtaja Nina Taipaleenmäeltä puhelimitse 0404878717 ja sähköpostilla nina.taipaleenmaki@avalon.fi.

Antell-viljapuut_2016

Topics: Uutiset, Asiakkaamme, Markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppanuus

Eveliina Haataja

Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.

 

Tilaa uutiskirje