uutiskuva-1800x900-1
< Takaisin listaukseen

Tiedolla johdetut ostopolut käsittelyssä ICOM-konferenssissa

20.10.2016

ICOM-verkoston vuotuinen konferenssi järjestetään tänä vuonna Rotterdamissa 20.–22.10. Parhaillaan käynnissä olevaan konferenssiin kokoontuu ICOM-verkoston jäseniä yli kahdestakymmenestä maasta Euroopan, Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan alueelta (EMEA). Myös Avalon on paikalla konferenssissa kuulemassa kansainvälisiä huippupuhujia ja inspiroitumassa interaktiivisissa workshopeissa.

Tämän vuoden teemana on Data Driven Journeys

– Datan hyödyntäminen markkinoinnissa kehittyy nopealla temmolla mahdollistaen kuluttajien tarpeiden syvällisemmän ymmärtämisen, kertoo Arjan Grootenboer tapahtuman isännöitsijänä toimivasta Oxyma CCO -mainostoimistosta.

Konferenssissa käsitellään asiakasdatan hyödyntämistä ostopolkujen suunnittelussa tarkemman kohdentamisen ja vaikuttavuuden maksimoimiseksi. Hyvin ajankohtaista ja kiinnostavaa aihetta lähestytään eri näkökulmista kolmipäiväisen konferenssin aikana.

– Useimmat toimijat alkavat hiljalleen ymmärtää, kuinka dataa on mahdollista hyödyntää markkinoinnin kehittämisessä sekä brändiuskollisuuden luomisessa ja vahvistamisessa. Jakamalla tietoa, ideoita ja käyttökokemuksia haluamme auttaa ICOM-verkoston jäseniä tarjoamaan omille asiakkailleen ylivertaisia palveluita, ICOMin pääjohtaja Emma Keenan selventää.

Tekoälyn rooli markkinoinnissa, useiden ostopolkujen hallinta ja personoitujen kokemusten tarjoaminen tunnistamattomille asiakkaille ovat esimerkkejä kiehtovista aiheista, joita konferenssissa käsitellään.

Avalonilaiset odottavat erityisellä mielenkiinnolla esityksiä ja keskusteluita asiakaskokemuksen hallinnasta, sillä tietoon perustuva luova suunnittelu ja asiakaskokemukseen vaikuttaminen markkinoinnin keinoin on Avalonin ydinosaamista.

Avalon kuuluu kansainväliseen ICOM-verkostoon, joka käsittää kahdeksankymmentä itsenäistä mainostoimistoa yli kuudessakymmenessä maassa. ICOM-verkoston ansiosta Avalon pystyy palvelemaan myös kansainvälisiä ja kansainvälistyviä asiakkaita tehokkaasti.

Topics: uutiset

Avalon

Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.

 

Tilaa uutiskirje