Julkaisuvapaa

Yrittäjäveljekset palaavat Avalonin ruoriin

Pete Laakso ja Jari Laakso Avalon Oy

Pete Laakso Avalonin toimitusjohtajaksi

Markkinointitoimisto Avalonin toimitusjohtaja vaihtuu. Vajaat kolme vuotta toimistoa johtanut Kati Lanu jää pois yhtiön palveluksesta, ja hänen tilalleen astuu Laakson yrittäjäveljeksistä nuorempi, modernin markkinoinnin huippuasiantuntija Pete Laakso. Samalla veljekset jakavat yhtiössä johtotehtävät ja aluevastuut keskenään. Jatkossa Pete Laakso kantaa päävastuun etelän eli Helsingin toimiston ja hallituksen puheenjohtaja Jari Laakso pohjoisen eli Oulun toimiston toiminnoista.

”Yrityksen kehityskaaressa on erilaisia vaiheita ja nyt on aika palata juurille yrittäjävetoiseen tekemisen kulttuuriin. Lähes neljännesvuosisadan aikana olemme aina olleet edelläkävijöitä ja uranuurtajia alamme kaikkien uusien kehitysasioiden parissa. Tätä perinnettä hyödyntäen ja uutta siihen yhdistellen on hyvä suunnata katse vahvasti tulevaisuuteen”, toteaa Jari Laakso, joka oli perustamassa Avalonia vuonna 1994.

Nykyään Avalon on osa Valley Bros. -ryhmää. Valley Bros. Oy on nimensä mukaisesti Laakson veljesten – Jari ja Pete Laakson – omistama yhtiö, jolla on vahva ote markkinointiviestintään sekä digitalisaatioon ja sen hyödyntämiseen liiketoiminnan kehittämisessä. Ryhmään kuuluvat osakkuusyhtiöinä myös visuaalisuuden, digitaalisuuden ja liikkuvan kuvan erikoisosaaja Ntrnz media Oy ja maailman helppokäyttöisimmän joiqu.com -digityötilan kehittänyt Joiqucom Oy.

Jari Laakso
0400 587 253
jari.laakso@avalon.fi

Pete Laakso
pete.laakso@avalon.fi

www.avalon.fi

Avalon on ainutlaatuisten asiakaskokemusten tuottamiseen erikoistunut markkinointitoimisto. Yhdistämme asiakasymmärryksen, oivaltavat ideat ja erottuvat bränditarinat mitattaviksi tuloksiksi. Kokemuksella ja reilusti yli kahden vuosikymmenen kaikenkattavalla markkinointiosaamisella. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.