Olemme herkutelleet Antellin kumppanina jo viisi vuotta. Kun henkilöstöravintola-, kahvila- ja leipomoalan perheyritys etsi uutta strategista kumppania vuonna 2011, näkemyksemme digitaalisesta markkinoinnista ja sen kehittämisestä sinetöi pullantuoksuisen yhteistyön.

antell_600x300

Kehitystyötä konserni- ja tuotetasolla

Vuonna 2011 ryhdyimme suunnittelemaan Antellille uusia tuotekonsepteja. Niiden rinnalla työstimme markkinointiviestinnän strategian, jossa määrittelimme mm. asiakaslupauksen, kärkiviestit, tavoiteprofiilin ja markkinoinnin luovan konseptin. Samalla Antellin koko yritysidentiteettiä arvioitiin ja uudistettiin.

Aitous, tuoreus ja hyvinvointi – näistä raaka-aineista leivottiin Antellin uusi visuaalinen ilme, joka auttoi nostamaan oululaisen osaajan tunnettuutta sekä paikallisella että valtakunnallisella tasolla. Samasta taikinajuuresta muovattiin myös uudet verkkosivut.

Eikä työ ole suinkaan päättynyt, vuonna 2016 jatkamme Antellin maukkaan ilosanoman levittämistä – ja tarjoamme kuluttajille entistä enemmän aitoja oululaisia herkkuja.