CANON & KAFFE

VAIHTOEHTOINEN NÄKEMYS AMMATTIMAISEEN VALOKUVAUKSEEN LEMMIKKIKUVIEN AVULLA

”Toisinaan virheinä pidetyt asiat, kuten vääristynyt horisontti tai ylivalottuneet alueet, voivat olla hyvä asia, sillä ne tuovat kuviin odottamatonta kauneutta. Epätäydellisyys on täynnä tunteita – ne on vain osattava nähdä.”

-Harri Tarvainen

 

 

Kaikki rakastavat koirakuvia! Tällä ajatuksella lähdimme toteuttamaan valokuvauskampanjaa yhteistyössä Canonin kanssa.

Kampanjan tarkoituksena oli tuoda esiin uusia näkökulmia valokuvauksen eri ominaisuuksista, saada ihmiset kiinnostumaan valokuvaustekniikoista sekä myydä kameroita ja niiden oheislaitteita. Halusimme painottaa harrastajakuvaajille, että alan ammattilaisten vinkeillä ja oikeilla välineillä kuka tahansa voi ottaa uskomattoman hienoja kuvia.

Kampanja toteutettiin yhdessä ulkoilma- ja toimintakuvaukseen erikoistuneen ammattikuvaajan Harri Tarvaisen ja hänen koiransa Kaffen kanssa.

Avalon teki kampanjakonseptin seitsemään maahan. Kokonaisuus sisälsi Harrin valokuvausvinkkejä esittelevän landing pagen (englanniksi täällä), sosiaalisen median kampanjan seitsemään maahan, kohdennetun sähköpostin sekä useita instagram-postauksia Canon Nordicin ja Kaffen profiileissa.

Harri oli kampanjan kuvaajaksi luonteva valinta, sillä hän jakaa Canonin arvomaailman: kaikkein tärkeintä on rohkaista jokaisen intoa valokuvaamiseen.

Seuraa kampanjan tähtiä instagramissa: @harritarvainen @kaffegram

Kuva: Harri Tarvainen