Vakuuttava.fi muuttaa vakuutusmaailmaa

vakuuttava-uutiskuva-1800x900

Jerry Keisala työskenteli vuosia vakuutusyhtiössä ja harmitteli asiakkaiden puolesta, miten vaikeaa vakuutusten kilpailuttaminen on. Ajatus kypsyi lopulta ideaksi ja idea palveluksi nimeltään Vakuuttava.fi, jonka taustalla on Jerryn omistama Reweb Oy.

Verkkopohjaisen palvelun avulla kuluttaja rakentaa vakuutustarpeistaan kattavan sähköisen yhteenvedon, jolla hän voi kilpailuttaa haluamansa vakuutusyhtiöt. Bonuksena palvelu lähettää yhteenvedon automaattisesti kolmeen eri vakuutusyhtiöön – muihinkin on helppo marssia valmis paketti kourassa. Vakuutustarjousten vertaileminenkin helpottuu, kun tarjousta on alunperinkin pyydetty samoilla kriteereillä.

Jerry valitsi markkinointikumppanikseen Avalonin, jonka ensimmäinen tehtävä oli suunnitella vakuuttava.fi-verkkosivusto eli varsinaisen palvelun koti. Sivuston kantava ajatus on helppous ja selkeys – kun palvelun idea on vakuutusten kilpailuttamisen helpottaminen, pitää sen näkyä kaikessa. Sivuston valmistumisen jälkeen pitää tietenkin saada sana leviämään. Tähän on käytetty tiedottamista, sosiaalista mediaa, ripaus lehtimainontaa ja suoramarkkinointiakin.

”Avalonin kanssa yhteistyö on toiminut kiitettävästi. Heidän ammattitaitonsa ja osaamisensa näkyy erityisesti visuaalisissa toteutuksessa. Olemme saaneet Vakuuttava.fi brändiä eteenpäin yhteisillä kampanjoilla sosiaalisessa mediassa, jotka on toteutettu todella mallikkaasti. Startup-yrityksen suurin haaste on asiakkaiden tavoittaminen ja siinä Avalonin kanssa ollaan onnistuttu hyvin lyhyellä aikavälillä, vaikkakin ollaan silti vielä alussa”, Jerry Keisala kertoo.

On ollut hienoa olla viemässä Jerryn ajatuksesta lähtenyttä konseptia hyödylliseksi ja tarpeelliseksi palveluksi. Samalla olemme päässeet tekemään hyvää – jokaisesta Vakuuttava.fi:ssä tehdystä kilpailutuksesta lahjoitetaan 20 senttiä Lastenklinikoiden Kummit Ry:n kautta pienten potilaiden hyväksi.