Markkinoinnin maailma on muuttunut hurjasti viimeisen kymmenen vuoden aikana. Uudet teknologiat ovat nostaneet datan roolin merkittävään asemaan. Kampanjointi on siirtynyt mitä vahvemmin verkkoon, erityisesti sosiaaliseen mediaan. Se mikä ei ole muuttunut, on huolellisen pohjatyön ja perusteellisen suunnittelun merkitys.
Strateginen markkinointi ei ole sitä, että yritetään päästä halvalla, säästää resursseja ja minimoida mediakulut. Vaan sitä, että panostetaan laadukkaaseen ja huolelliseen tekemisen: suunnitelmallisuuteen, tavoitelähtöiseen kampanjointiin sekä kohderyhmien tarpeet ja tottumukset huomioiviin kanavavalintoihin.
Me uskomme, että panostamalla asiakaskeskeisyyteen, asiakasymmärryksen kasvattamiseen ja asiakasdatan hyödyntämiseen asiakkaamme saavat suurimman mahdollisen hyödyn markkinointi-investoinneistaan.
Kutsumme tätä strategiseksi markkinoinnin suunnitteluksi. Laadimme aiheesta oppaan, jotta sinäkin voit oppia, miksi ja miten markkinointiin kannattaa panostaa.