Tässä blogiartikkelien sarjassa haluan käsitellä työntekijäkokemuksen merkityksellisyyttä työnantajan näkökulmasta, ja sitä miksi sen kehittäminen on vähintään yhtä tärkeää kuin asiakaskokemuksen kehittäminen.
Blogi ja uutiset
Sukella syvemmälle! Blogissamme käsittelemme ajankohtaisia juttuja sekä muutoksia markkinoinnin maailmassa ja asiakkaidemme parissa. Juhlimme tietenkin myös saavutettuja onnistumisia silloin, kun siihen on aihetta.
Blogivuoromme on kuin onnenrulettia ja ajatuksiaan pääsevät jakamaan kaikki toimarista koodariin. Sana ja tyyli on vapaa, mutta useimmiten noukimme käsittelyyn trendejä ja uusia tuulia markkinoinnin ja mainonnan kentältä.
Topics: Podcastit
10.12.2024
Onko vuoden 2025 tavoitteenasi asiakaskokemuksen kehittäminen?
Osallistuin marraskuussa Digian järjestämään webinaariin, jonka aiheena oli "Asiakaskokemustavoite 2025: Lisää hymyileviä asiakkaita".
Keskustelimme Digian Digital Experience -yksikön johtajan Maria Hintikan sekä yhteisen asiakkaamme Jääkiekon SM-liiga Oy:n digitaalisen liiketoiminnan johtajan Jukka Sundquistin kanssa siitä, millaisia kehitystoimenpiteitä kannattaa tehdä saadakseen lisää hymyileviä asiakkaita tai uskollisia faneja.
Kertaan tässä artikkelissa yhteisiä ajatuksiamme, mutta voit myös katsoa webinaarin tallenteen täältä.
Topics: Artikkelit
4.12.2024
Maailma ja meidän osamme siinä muuttuu jatkuvasti ja nopeasti. Joskus muutos yllättää iloisesti ja toisinaan se taas haastaa meidät. Muutos voi joskus pelottaa, mutta samanaikaisesti se kiehtoo. Muutos tuo mukanaan elämisen tuntua ja se tarjoaa meille jatkuvasti uusia mahdollisuuksia.
Topics: Artikkelit
4.12.2024
Ihmiskeskeisen muutosjohtamisen periaatteet
Huolimatta siitä, että muutokset ovat liiketoiminnassa ja työelämässä jatkuvia, ne voivat olla varsin haastavia. Mitä tärkeämpi kehityshanke, sitä tärkeämpää on hoitaa muutoksen jalkauttaminen huolellisesti, jotta muutos onnistuu.
Olemme vuosien saatossa päässeet osallistumaan sekä pieniin ja hallittaviin että laajoihin ja kompleksisiin muutoshankkeisiin osana Avalonin ja Digian asiakasprojekteja. Sinä aikana olemme nähneet lukuisia hankkeita, joissa olisi voitu onnistua paremminkin ja olleet osallisina lukuisissa onnistumisissa.
Me pyrimme aina huomioimaan muutosjohtamisen osana laajempia kehityshankkeitamme, mutta tarjoamme myös muutosjohtamisen palvelua asiakkaidemme erityistä huomiota vaativiin hankkeisiin.
Topics: Oppaat
Topics: Podcastit
22.11.2024
Tulevaisuuden osaamistarpeissa korostuvat strategia, asiakasnäkemys ja markkinointi
Tänään, perjantaina 22.11.2024, julkistettiin hallitustutkimuksen tulosraportti, jonka mukaan tulevaisuuden osaamistarpeiden kärkikolmikon muodostavat: strategia, asiakasnäkemys sekä markkinointi ja myynti.
Ehkei ole aivan sattumaa, että nämä ovat Avalonin tarjoaman keskiössä.
Topics: Artikkelit
Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.
Näkemyksiämme
liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisestä
Näkemyksiämme
liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisestä
Avalonin iCX-podcast
Tässä podcastsarjassa keskitymme tarkastelemaan sitä, miksi asiakaskokemuksella on väliä; mitä hyötyä asiakaskokemukseen panostamisella on bisneksellesi, ja miten asiakaskokemuksien tuottamisesta tehdään älykästä, pitkälle automoitua ja koko organisaation toimintaa ja ...
Onko vuoden 2025 tavoitteenasi asiakaskokemuksen kehittäminen?
Kuinka menestyä muutosten keskellä?
Muutosjohtamisen opas
Avalonin markkinointi-podcast
Tämä on Avalonin markkinointiaiheinen podcast, jossa käsittelemme kaikkea digimarkkinoinnista kasvumarkkinointiin, strategiseen ja taktiseen suunnitteluun sekä brändin ja maineen rakentamiseen.