Yritysten vastuullisuusraportointivelvoitteita kiristettiin jälleen vuoden 2024 alussa ja ne koskevat nyt pörssiyhtiöiden lisäksi EU:n säännellyillä markkinoilla toimivia yli 500 työntekijän yrityksiä – sekä näiden toimitusketjussa olevia alihankkijoita.
Blogi ja uutiset
Sukella syvemmälle! Blogissamme käsittelemme ajankohtaisia juttuja sekä muutoksia markkinoinnin maailmassa ja asiakkaidemme parissa. Juhlimme tietenkin myös saavutettuja onnistumisia silloin, kun siihen on aihetta.
Blogivuoromme on kuin onnenrulettia ja ajatuksiaan pääsevät jakamaan kaikki toimarista koodariin. Sana ja tyyli on vapaa, mutta useimmiten noukimme käsittelyyn trendejä ja uusia tuulia markkinoinnin ja mainonnan kentältä.
2.04.2024
Kun puhutaan kasvumarkkinoinnissa hyödynnettävistä kanavista ja sisältömuodoista, tulee markkinointia, mainontaa, viestintää ja brändin läsnäoloa ajatella vähän laajempana kokonaisuutena.
Topics: Artikkelit
25.03.2024
Termi ”kasvumarkkinointi” on harvalle täysin vieras, mutta kaikille ei kuitenkaan ole täysin selvää, mitä se loppupeleissä tarkoittaa. Ensinnäkin kasvumarkkinointi on strategista ja dataohjattua markkinointia, eli sekä tavoitteellista että tuloksellista.
Topics: Artikkelit
21.03.2024
Älykäs asiakaskokemus – Mitä, miksi ja miten?
Asiakaskokemuksesta on kehittynyt tärkeä kilpailutekijä eri alojen yrityksille. Sen avulla on mahdollista erottautua muista, hurmata asiakkaita ja syventää asiakassuhteita.
Kyse ei kuitenkaan ole aivan yksinkertaisesta hankkeesta, vaan vaatii pitkäaikaista ja systemaattista panostusta koko yritykseltä: johdosta asiakaspalveluun ja myyntiin.
Avalon on asiakaslähtöisen liiketoiminnan kiihdyttäjä jo 30 vuoden kokemuksella. Olemme tuottaneet aiheesta lukuisia artikkeleita, esitteitä ja videoita sekä järjestäneet jopa webinaarin. Nyt keräsimme keskeiset perusteet yksiin kansiin.
Topics: Oppaat
19.03.2024
Data on uusi kulta – kunhan sen arvo ymmärretään ja sitä osataan hyödyntää
Menestyminen nykypäivän digitalisoituvassa maailmassa tarkoittaa yrityksille siirtymää tuotantolähtöisestä toiminta- ja ajattelumallista asiakaskeskeisyyteen. Erinomaisella asiakaskokemuksella yritys voi rakentaa myönteistä brändimielikuvaa, sitouttaa asiakkaita ja kasvattaa myyntiä. Yritysten johdolla ei siis yksinkertaisesti ole varaa jättää asiakaskokemusta oman onnensa nojaan.
Topics: Artikkelit
18.03.2024
On aika nostaa asiakaskokemus hallitusagendalle (jos se ei vielä ole siellä)
Asiakaskokemus on liiketoiminnan kivijalka, mutta monessa yrityksessä päätöksiä tehdään silti edelleen tuotantolähtöisesti. Tulisi kuitenkin muistaa se fakta, että ilman asiakkaita ei ole yritystäkään.
Topics: Artikkelit
29.02.2024
Googlen Consent Mode V2 – pakollinen päivitys tulee 6.3.2024, oletko valmis?
Google julkaisee pakollisen Consent Mode V2-päivityksen, joka kaikkien Google-mainontaa tekevien yritysten on otettava käyttöön verkkosivuillaan viimeistään 6.3.2024. Jos Consent Mode V2:ta ei ota käyttöön, Google-mainonnan tehokas kohdentaminen ja mittaaminen on käytännössä mahdotonta. Lue, mistä on kysymys ja mitä mainostajan tulee nyt tehdä.
Topics: Uutiset
Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.