Olemme perustaneet syksyn 2023 aikana Avalonille huippuasiantuntijoista koostuvan tiimin, jonka tehtävänä on tukea asiakkaidemme kansainvälistymis- ja kasvutavoitteita.
Blogi ja uutiset
Sukella syvemmälle! Blogissamme käsittelemme ajankohtaisia juttuja sekä muutoksia markkinoinnin maailmassa ja asiakkaidemme parissa. Juhlimme tietenkin myös saavutettuja onnistumisia silloin, kun siihen on aihetta.
Blogivuoromme on kuin onnenrulettia ja ajatuksiaan pääsevät jakamaan kaikki toimarista koodariin. Sana ja tyyli on vapaa, mutta useimmiten noukimme käsittelyyn trendejä ja uusia tuulia markkinoinnin ja mainonnan kentältä.
2.11.2023
Vaikka muutosta ei voi johtaa, sen suuntaan voi vaikuttaa
Muutosjohtaminen on keskeinen voimavara onnistuneiden kehityshankkeiden takana. Mitä ikävin totuus kuitenkin on, että muutos onnistuu yleensä kehnommin kuin alkuun toivottiin. Tieto ja ymmärrys vallitsevista tilannetekijöistä on usein puutteellinen tai turhan optimistinen.
Juttelimme Avalonin design-tiimin vetäjän Vesa Hackin kanssa siitä, miten onnistunut muutosjohtaminen tukee kehityshankkeiden pääsyä tavoitteisiinsa.
Topics: Artikkelit
31.10.2023
Tervetuloa Avalonin mukana muutosmatkalle tuotantolähtöisyydestä asiakaskeskeisyyteen!
Järjestimme tiistaina 28.11.2023 webinaarin asiakaskokemuksen kehittämisestä. Aihe on meille yksi tärkeimmistä ja halusimme kutsua kaikki kuulemaan, miksi aiheeseen kannattaa panostaa ja kuinka me Avalonilla voimme tukea liikkeelle lähdössä, jatkokehityksessä, toiminnan tehostamisessa ja älykkyyden lisäämisessä.
Topics: Webinaarit
18.10.2023
Liiketoiminnan digitalisoiminen on mahdollisuuksien lähde datan hyödyntämisestä ekosysteemien rakentamiseen
Avalonin myynti- ja markkinointijohtaja Jari Laakso on Avalonin perustaja, entinen omistaja sekä aktiivinen hallitusammattilainen. Hänellä on yli 30 vuoden kokemus liiketoiminnan digitalisoimisesta ja asiakaskokemuksen kehittämisestä. Kysyimme häneltä, mikä aiheessa kiehtoo kaikkien näiden vuosien jälkeenkin.
Topics: Artikkelit
2.10.2023
Avalon uudisti brändinsä ja nettisivustonsa esitelläkseen uudistettua CX-tarjoamaansa
Digia osti asiakaskokemusten kehittämiseen ja digitaaliseen markkinointiin keskittyneen Avalonin syyskuussa 2022, ja sulautuminen osaksi Digiaa saatiin päätökseen kesäkuussa 2023.
Topics: Uutiset
27.09.2023
Käyttäjälähtöinen palvelukehitys nojaa asiakastarpeiden syvälliseen kartoittamiseen
Käyttäjälähtöisen digipalvelun ytimessä on syvällinen asiakasymmärrys eli kokonaisvaltainen näkemys asiakkaan tarpeista, tavoitteista ja ongelmista ja siitä, miten asiakasta parhaiten autetaan. Asiakasymmärryksen kartuttamisen tulisi olla jokaisen yrityksen prioriteettilistan kärjessä.
Tässä blogissa kerron, miten me voimme auttaa sinua kartuttamaan kokonaisvaltaista asiakasymmärrystä yhdistämällä dataa ja palvelumuotoilun metodeja, ja mitä hyötyä siitä sinulle on.
Topics: Artikkelit
21.09.2023
Inspiroiville ja ajatusta herättäville yritystapahtumille on tilausta
Yritystapahtumille on tilausta. Kunhan ne on hyvin järjestetty ja ohjelma on sellainen, että siitä kokee jokainen saavansa jotain. Kuten Digian tiistaina 19.9.2023 Helsingissä järjestämä Unlock Your Intelligence -tapahtuma.
Tapahtumassa keskusteltiin mm. digievoluution kehityksestä ja kuultiin Digian ja Avalonin asiakkaiden kokemuksia heidän digitalisaatiopoluiltaan. Mukana olivat Woikoski Oy, Liiga, Fingrid Oyj, SanomaMedia, Puolustusvoimat ja Akava.
Pikku-Finlandian puitteiden henki oli juuri oikea tapahtumalle ja tuki sitä välitöntä ilmapiiriä, jollainen tapahtumassa vallitsi.
Topics: Artikkelit
Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.