Menestyminen nykypäivän digitalisoituvassa maailmassa tarkoittaa yrityksille siirtymää tuotantolähtöisestä toiminta- ja ajattelumallista asiakaskeskeisyyteen. Erinomaisella asiakaskokemuksella yritys voi rakentaa myönteistä brändimielikuvaa, sitouttaa asiakkaita ja kasvattaa myyntiä. Yritysten johdolla ei siis yksinkertaisesti ole varaa jättää asiakaskokemusta oman onnensa nojaan.
Blogi ja uutiset
Sukella syvemmälle! Blogissamme käsittelemme ajankohtaisia juttuja sekä muutoksia markkinoinnin maailmassa ja asiakkaidemme parissa. Juhlimme tietenkin myös saavutettuja onnistumisia silloin, kun siihen on aihetta.
Blogivuoromme on kuin onnenrulettia ja ajatuksiaan pääsevät jakamaan kaikki toimarista koodariin. Sana ja tyyli on vapaa, mutta useimmiten noukimme käsittelyyn trendejä ja uusia tuulia markkinoinnin ja mainonnan kentältä.
18.03.2024
On aika nostaa asiakaskokemus hallitusagendalle (jos se ei vielä ole siellä)
Asiakaskokemus on liiketoiminnan kivijalka, mutta monessa yrityksessä päätöksiä tehdään silti edelleen tuotantolähtöisesti. Tulisi kuitenkin muistaa se fakta, että ilman asiakkaita ei ole yritystäkään.
Topics: Artikkelit
29.02.2024
Googlen Consent Mode V2 – pakollinen päivitys tulee 6.3.2024, oletko valmis?
Google julkaisee pakollisen Consent Mode V2-päivityksen, joka kaikkien Google-mainontaa tekevien yritysten on otettava käyttöön verkkosivuillaan viimeistään 6.3.2024. Jos Consent Mode V2:ta ei ota käyttöön, Google-mainonnan tehokas kohdentaminen ja mittaaminen on käytännössä mahdotonta. Lue, mistä on kysymys ja mitä mainostajan tulee nyt tehdä.
Topics: Uutiset
13.02.2024
Webinaari: liidejä ja lisämyyntiä kasvumarkkinoinnilla
Webinaari: liidejä ja lisämyyntiä kasvumarkkinoinnilla
Me Avalonilla olemme toimineet kasvumarkkinoinnin parissa jo viimeiset kymmenen vuotta auttaen eri toimialojen asiakkaitamme tehostamaan markkinoinnin ja myynnin osumatarkkuutta ja kasvattamaan tunnettuuden lisäksi lämpimien myyntiliidien määrää sekä olemassa olevien asiakkuuksien arvoa.
Uskomme, että tänä aikana kertyneistä kokemuksistamme on apua sinullekin olitpa vasta aloittelemassa kasvumatkaa tai kiinnostunut viemään markkinointitoimenpiteidesi tehokkuuden aivan uudelle tasolle.
Topics: Webinaarit
7.02.2024
Kasvua digiratkaisuilla jo 30 vuoden ajan – Avalon täyttää pyöreitä
Tiesitkö, että tänään kolmikymppinen Avalon on yksi todellisista digitaalisen markkinointiviestinnän (ja teknologia-alustojen hyödyntämisen) pioneereista? Koostimme pienen videokatsauksen kuluneesta 30 vuodesta.
Topics: Uutiset
24.01.2024
Johtaja, kasvata liiketoiminnan kilpailu- ja muutoskykyä muotoilun avulla
Muotoilusta on moneksi. Kyseessä ei ole vain kiva lisämauste, jonka avulla tuote- ja palvelukehitys muutetaan asiakaslähtöiseksi, vaan kokonaisvaltainen ajattelu- ja toimintamalli, jota kannattaa hyödyntää sekä asiakaskokemuksen kehittämisessä että liiketoiminnan johtamisessa.
Palvelumuotoilun ideologia tarjoaa yritysjohdolle uudenlaista näkökulmaa strategiatyöskentelyyn ja fiksuja keinoja sopeuttaa liiketoimintaa näinä muutosalttiina aikoina.
Topics: Artikkelit
17.01.2024
Bisneksessä muutos on jatkuvaa ja siksi myös muutosjohtamisen tulisi olla jatkuvasti läsnä arjessa
Muutos on aina käynnissä. Se voi yllättää, ilahduttaa ja harmistuttaa. Toisinaan kaikkea tätä samaan aikaan.
Nykypäivänä liiketoiminnan on joko uudistuttava jatkuvasti tai se kuihtuu pois. Muutokseen sopeutumisesta on tullut edellytys toiminnan jatkuvuudelle, eikä sitä siksi voi jättää johtamatta.
Tutkittuani onnistuneiden muutosten takana olevia johtamisfilosofioita olen havainnut, että palvelumuotoilun ihmiskeskeiset työkalut, joita Avalonilla vaalitaan, soveltuvat muutoksen johtamiseen harvinaisen hyvin.
Topics: Artikkelit
Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.