Näkökulmia & asiakastarinoita
Asiakaskokemuksesta voi rakentaa yritykselleen ainutlaatuisen kilpailutekijän, mutta tämä vaatii kirkasta visiota, pitkäaikaista panostusta ja vahvaa sitoutumista sekä johdolta että kaikilta toiminnoilta myynnistä tuotantoon ja asiakaspalveluun.
Avalon on asiakaslähtöisen liiketoiminnan kiihdyttäjä jo 30 vuoden kokemuksella. Olemme tuottaneet aiheesta lukuisia artikkeleita, esitteitä, videoita, podcastin sekä webinaarin.
Sitten keräsimme keskeiset perusteet yksiin kansiin. Ja nyt olemme laajentaneet aiheen käsittelyä tarkastelemalla aihetta lukuisista näkökulmista.
Lataa CX-oppaan jatko-osa ja käynnistä arvoa tuottava kehityssykli
Oppaamme tarkastelee asiakaskokemuksen kehittämistä usean eri näkökulman kautta: tiedolla johtamisen, työntekijäkokemuksen sekä kehityksen mitattavuuteen. Mukana on myös muutamia asiakasesimerkkejä.
Oppaamme tarkoitus on auttaa sinua huomioimaan yrityksesi yksilöllinen tilanne ja kehitystarpeet. Toivomme, että saat myös vinkkejä siihen, kuinka lähteä liikkeelle tai kiihdyttää nykyistä kehitystä.
Lataa CX-opas, osa 2!
CX-oppaan jatko-osan sisältö
Oppaamme koostuu seuraavista osa-alueista:
- Mistä asiakaskokemuksen kehittämisessä on kyse?
- Asiakasdatan hyödyntäminen on tiedolla johtamista
- Työntekijäkokemuksen kehittäminen voi olla tavoite, tai ilahduttava sivuvirta
- Miten kehityksen tuloksellisuutta voidaan todentaa?
- Kuinka asiakaskokemuksen kehittämisessä kannattaa lähteä liikkeelle?
Puuttuuko sinulta osa 1?
Ei huolta! Pääset edelleen lataamaan asiakaskokemusoppaamme ensimmäisen osan "Älykäs asiakaskokemus – Mitä, miksi ja miten?" täältä.
Haluatko jutella
lisää asiakaskokemuksen kehittämisestä?
Jos sinulle heräsi kysyttävää tai tiedät jo olevasi valmis kokonaisvaltaiselle muutosmatkalle, ole yhteydessä meihin! Voit soitella tai varata suoraan ajan kalenteristani.