Webinaari asiakaskokemuksen kehittämisestä
Webinaari asiakaskokemuksen kehittämisestä
Asiakaskokemuksen kehittäminen on aiheena meille yksi tärkeimmistä ja siksi järjestimme aiheesta webinaarin tiistaina 28.11.2023. Voit tutustua webinaarin sisältöön näin jälkikäteenkin oheisen tallenteen kautta!

Webinaaritallenne
Webinaariohjelma:
- Tervetuloa, Jari
- CX:n mahdollisuudet liiketoiminnan kasvulle, Pete
- Asiakaskokemuksen johtaminen ja datan hyödyntäminen, Jari
- Dataekosysteemi ja ostopolku älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä, Pete
- Asiakaspuheenvuorot:
- Marko Mustonen, Levi Ski Resort: ”Asiakaskokemuksen kehittämisen edelläkävijä, jo vuodesta 2018"
- Liiga: ”Syvällisellä kohderyhmäymmärryksellä kohti asiakaskokemuksen parantamista”
- Canon: ”Data ja ekosysteemi on rakennettu kuntoon, nyt ryhdytään tutkimaan ja kehittämään asiakaskokemusta tosi tarkoituksella"
- Palvelumuotoilun metodiikka asiakaskokemuksen kehittämisessä, Mikko
- CX Audit ja CX Vision & Strategy -palvelutuotteet, Jari
Puhujaesittelyt
Jari Laakso, Chief Sales and Marketing Officer
Jari on liiketoiminnan digitalisoimisen ja ihmisläheisen asiakaskokemuksen puolestapuhuja. Jarilla on yli 30 vuoden kokemus liiketoiminnan digitalisoimisesta, asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä modernista myynnistä ja markkinoinnista. Hän on toiminut hyvinkin erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden tukena laaja-alaisissa kehityshankkeissa.
Pete Laakso, Vice President
Peten intohimona on älykkäiden asiakaskokemuksien tuottaminen rakentamalla kokonaisvaltainen dataekosysteemi liiketoiminnan kestävän kasvun moottoriksi. Petellä on yli 25 vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin ja palveluliiketoiminnan kehittämisestä, myynnin ja markkinoinnin yhteispelin rakentamisesta sekä datatalouden hyödyntämisestä.
Mikko Nirhamo, Chief Design Officer
Mikko on intohimoinen käyttäjälähtöisen suunnittelun ja innovoinnin puolestapuhuja. Mikko on työskennellyt suunnittelijana ja suunnittelujohtajana yli 25 vuotta. Lisäksi hän toimii kouluttajana ja mentorina sekä opiskelijoille että asiakkaiden omille kehitystiimeille.