Strateginen markkinointi
Strateginen markkinointi
Strategisen markkinoinnin tunnuspiirteitä ovat suunnitelmallisuus, tavoitelähtöisyys, kohderyhmäymmärrys ja kohdennettu viestintä.
Avainasemassa kirkkaat tavoitteet ja tuloksen seuranta
Markkinoinnin tuloksellisuus edellyttää, että laadimme pitkän aikavälin markkinointistrategian, joka perustuu organisaatiosi liiketoiminnallisiin tavoitteisiin.
Strategia on erityisen hyödyllinen yrityksille, jotka haluavat siirtyä satunnaisesta kampanjoinnista jatkuvaan esillä oloon ja liidien tuotantoon sekä hoivaamiseen.
Osana strategiatyötä voimme määrittää konkreettiset tavoitteet ja suorituskykymittarit. Strategiassa otamme kantaa siihen, kuinka tavoitteet saadaan täytettyä ja kuinka niiden edistymistä voidaan seurata.
Digimarkkinointi, ml. SEO, GEO, SEM
Digimarkkinoinnin palveluissamme korostuvat tuloksellisuus. Seuraamme toimenpiteiden tehokkuutta jatkuvasti, optimoimme kampanjoita tarpeen mukaan ja analysoimme tuloksia kehittääksemme tuloksellisuutta.
Voimme auttaa monipuolisesti esim. sosiaalisen median ja hakukonemainonnan suunnittelussa, verkkosivujen, uutiskirjeiden ja webinaarien sisällöntuotannossa sekä markkinoinnin automaation hyödyntämisessä.
Strategia- ja kampanjasuunnittelu
Voimme laatia pitkäaikaisen markkinointistrategian, jossa määritämme tavoitteet ja kohderyhmät, sekä näiden toteuttamiseen tarvittavat keinot sekä kanavat. Autamme myös budjetin allokoinnissa.
Kampanjasuunnittelu on systemaattista valmiin strategian pohjalta, mutta tarvittaessa voimme suunnitella kampanjan myös ilman strategiaa.
Lisäksi suunnittelemme kohderyhmää puhuttelevat sisällöt, olipa kyseessä printti-, digi- tai tapahtumaan linkittyvä kampanja.
Brändinrakennus
Voimme suunnitella vahvan, mieleenpainuvan brändin perehtymällä aluksi yrityksesi liiketoimintastrategiaan, visioon, missioon ja arvoihin.
Laadimme näiden pohjalta kohderyhmääsi puhuttelevat ydinviestit, kuten asiakaslupauksen ja sloganin.
Tarvittaessa suunnittelemme uuden logon ja kokonaisvaltaisen visuaalisen ilmeen kuvamaailmasta väripalettiin ja fontteihin.
Datalähtöinen ja asiakaskeskeinen lähestymistapa
Strateginen markkinointi ei ole sitä, että yritetään päästä halvalla, säästää resursseja ja minimoida mediakulut. Vaan sitä, että panostetaan laadukkaaseen ja huolelliseen tekemisen.
Laadimme aiheesta oppaan, jotta sinäkin voit oppia, miksi ja miten markkinointiin kannattaa panostaa.



