Asiakas-
kokemuksen kehittäminen
Asiakas-
kokemuksen kehittäminen
Kilpailun kiristyessä asiakaskokemuksen merkitys liiketoimintasi menestykselle kasvaa. Ilahduttavat asiakaskokemukset rakentavat asiakasuskollisuutta, brändimainetta ja myyntiä.
Vaihda tuotantolähtöisyys
asiakaskeskeisyyteen
Loistavan asiakaskokemuksen tuottaminen luotettavasti ja yhdenmukaisesti kaikissa kohtaamispisteissä edellyttää asiakaskeskeistä asennetta ja datan laajamittaista hyödyntämistä.
Me voimme auttaa sinua rakentamaan asiakaskeskeisen toimintamallin, jossa kaikki tietojärjestelmät on valjastettu tukemaan onnistumista.
Hyödynnämme palvelumuotoiluun perustuvaa ideologiaa ja metodiikkaa. Paras tapa aloittaa cx-kehityshanke on tutkimus, jolla selvitämme asiakkaidesi todelliset tarpeet ja toiveet.
iCX Strategy -kehityskumppanuus
Älykkään asiakaskokemusstrategian päätavoitteena on uudistaa organisaation toimintaa kokonaisvaltaisesti.
Ensin kartoitamme asiakaskokemuksen nykytilan huomioiden liiketoimintasi, asiakkaasi ja työntekijäsi sekä teknologia- ja dataympäristösi.
Sitten autamme muodostamaan tulevaisuuden tavoitekuvan ja kokonaisvaltaisen kehitysstrategian hyödyntäen teknologian, datan ja tekoälyn voimaa.
Lopulta toteutamme älykkään asiakaskokemusstrategian visiolähtöisillä kehityshankkeilla. Nämä voivat koskea niin toimintamallien uudistamista, palveluiden kehittämistä kuin uusia teknologia- ja tekoälyratkaisuja.
Osallistava työpajatyöskentely auttaa varmistamaan, että avainhenkilöt omaksuvat yhteisen kehitysvision.