Älykäs asiakaskokemus – Mitä, miksi ja miten?
Asiakaskokemuksesta on kehittynyt tärkeä kilpailutekijä eri alojen yrityksille. Sen avulla on mahdollista erottautua muista, hurmata asiakkaita ja syventää asiakassuhteita.
Kyse ei kuitenkaan ole aivan yksinkertaisesta hankkeesta, vaan vaatii pitkäaikaista ja systemaattista panostusta koko yritykseltä: johdosta asiakaspalveluun ja myyntiin.
Avalon on asiakaslähtöisen liiketoiminnan kiihdyttäjä jo 30 vuoden kokemuksella. Olemme tuottaneet aiheesta lukuisia artikkeleita, esitteitä ja videoita sekä järjestäneet jopa webinaarin. Nyt keräsimme keskeiset perusteet yksiin kansiin.
Lataa CX-opas ja inspiroidu
Lataamalla asiakaskokemuksen kehittämistä koskevan oppaamme pääset kätevästi perehtymään siihen, kuinka panostukset CX:ään johtavat liiketoimintasi uuteen kukoistukseen edistäen mm. asiakastyytyväisyyttä, -pysyvyyttä, sisäistä tehokuutta ja työntekijäkokemusta.
Oppaamme tarkoitus on auttaa sinua huomioimaan yrityksesi yksilölliset kehitystarpeet ja resurssinäkökulmat. Saat myös konkreettisia vinkkejä siihen, kuinka CX:ää kannattaa lähestyä rakentamalla ensin selkeä visio ja pilkkomalla kokonaisuus pienempiin, hallittavampiin hankekokonaisuuksiin.
Lataa CX-opas!
CX-oppaan sisältö
Oppaamme koostuu seuraavista osa-alueista:
- Mitä älykäs asiakaskokemus oikeastaan tarkoittaa
- Miksi asiakaskokemuksen kehittämiseen kannattaa panostaa
- Mitä panostaminen asiakaskokemuksen kehittämiseen edellyttää
- Millainen taustakoneisto auttaa asiakasdatan hallinnassa ja hyödyntämisessä
- Millä eväillä asiakaskokemuksen kehittämisessä pääsee liikkeelle
Saatavilla nyt: iCX-oppaan jatko-osa
Haluatko jutella
lisää asiakaskokemuksen kehittämisestä?
Jos sinulle heräsi kysyttävää tai tiedät jo olevasi valmis kokonaisvaltaiselle muutosmatkalle, ole yhteydessä meihin!