Tässä podcastsarjassa keskitymme tarkastelemaan sitä, miksi asiakaskokemuksella on väliä; mitä hyötyä asiakaskokemukseen panostamisella on bisneksellesi, ja miten asiakaskokemuksien tuottamisesta tehdään älykästä, pitkälle automoitua ja koko organisaation toimintaa ja resurssitehokkuutta parantavaa.
Jakso 1
Älykkään asiakaskokemuksen voima
Asiakaskokemus (CX) on noussut tärkeäksi valtiksi yrityksille, jotka haluavat erottua kilpailijoista, kehittää asiakasuskollisuuttaan ja kasvattaa liikevaihtoaan. iCX on strateginen välttämättömyys. Podcastsarjamme avausjaksossa johtaja Pete Laakso käy läpi ICX:n avainkomponentteja ja hyötylupauksia.
Kuuntele jakso 1
Jakso 2
Tekoäly kasvumarkkinoinnissa ja älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä
Podcastimme toisessa jaksossa johtaja Pete Laakso kertoo tekoälyn roolista kasvumarkkinoinnissa ja älykkään asiakaskokemuksen tuottamisessa.
Kuuntele jakso 2
Jakso 3
Testaa asiakaskokemus ennen isoa investointia digitaalisen palvelun kehitykseen
Muotoilujohtaja Mikko Nirhamo lähestyy asiakaskokemuksen kehittämistä käyttäjälähtöisen suunnittelun näkökulmasta. Mikon ensimmäinen podcast-jakso syventyy vastaamaan siihen, miksi asiakaskokemus kannattaa testata ennen isoa investointia.
Kuuntele jakso 3
Heräsikö kiinnostuksesi?
Jos haluat jutella lisää älykkäästä asiakaskokemuksesta, tekoälystä tai dataekosysteemistä, täytä yhteydenottolomake, niin jutellaan lisää!