Tässä podcastsarjassa keskitymme tarkastelemaan sitä, miksi asiakaskokemuksella on väliä; mitä hyötyä asiakaskokemukseen panostamisella on bisneksellesi, ja miten asiakaskokemuksien tuottamisesta tehdään älykästä, pitkälle automoitua ja koko organisaation toimintaa ja resurssitehokkuutta parantavaa.
Jakso 7
Käyttäjälähtöinen palvelukehitys nojaa asiakastarpeiden syvälliseen kartoittamiseen
Käyttäjälähtöinen muotoilu edellyttää syvällistä asiakasymmärrystä, joka kattaa asiakkaan tarpeet, tavoitteet ja mahdolliset haasteet. Kuuntele asiakaskokemusjohtajamme Mikko Nirhamon podcast-jaksosta siitä, miksi ja miten asiakastarpeet kannattaa kartoittaa.
Kuuntele jakso 7
Jakso 6
Asiakaskokemuksen kehittäminen on koko firman yhteinen tehtävä
Useimmiten siirtyminen tuotantolähtöisyydestä asiakaskeskeisyyteen tarkoittaa yrityksille muutosmatkaa, joka koskettaa koko yritystä. Kuuntele operatiivisen johtajamme Nikon podcast-jaksosta, miten matkaan kannattaa varautua.
Kuuntele jakso 6
Jakso 5
Älykäs asiakaskokemus liiketoiminnan kasvun vauhdittajaksi
Operatiivinen johtaja Niko Grandell tarkastelee asiakaskokemuksen kehittämistä liiketoiminnan näkökulmasta. Tässä jaksossa keskitytään siihen, miksi sinunkin yrityksesi kannattaa panostaa älykkään asiakaskokemuksen tuottamiseen.
Kuuntele jakso 5
Jakso 4
Älykäs asiakaskokemus – kun tunne, älykkyys, teknologia ja data kohtaavat
Podcastimme neljännessa osassa Avalonin operatiivinen johtaja Niko Grandell avaa tarkemmin sitä, mitä älykkäällä asiakaskokemuksella tarkoitetaan.
Kuuntele jakso 4
Jakso 3
Testaa asiakaskokemus ennen isoa investointia digitaalisen palvelun kehitykseen
Muotoilujohtaja Mikko Nirhamo lähestyy asiakaskokemuksen kehittämistä käyttäjälähtöisen suunnittelun näkökulmasta. Mikon ensimmäinen podcast-jakso syventyy vastaamaan siihen, miksi asiakaskokemus kannattaa testata ennen isoa investointia.
Kuuntele jakso 3
Jakso 2
Tekoäly kasvumarkkinoinnissa ja älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä
Podcastimme toisessa jaksossa johtaja Pete Laakso kertoo tekoälyn roolista kasvumarkkinoinnissa ja älykkään asiakaskokemuksen tuottamisessa.
Kuuntele jakso 2
Jakso 1
Älykkään asiakaskokemuksen voima
Asiakaskokemus (CX) on noussut tärkeäksi valtiksi yrityksille, jotka haluavat erottua kilpailijoista, kehittää asiakasuskollisuuttaan ja kasvattaa liikevaihtoaan. iCX on strateginen välttämättömyys. Podcastsarjamme avausjaksossa johtaja Pete Laakso käy läpi ICX:n avainkomponentteja ja hyötylupauksia.
Kuuntele jakso 1
Heräsikö kiinnostuksesi?
Jos haluat jutella lisää älykkäästä asiakaskokemuksesta, tekoälystä tai dataekosysteemistä, täytä yhteydenottolomake, niin jutellaan lisää!