Tässä podcastsarjassa keskitymme tarkastelemaan sitä, miksi asiakaskokemuksella on väliä; mitä hyötyä asiakaskokemukseen panostamisella on bisneksellesi, ja miten asiakaskokemuksien tuottamisesta tehdään älykästä, pitkälle automoitua ja koko organisaation toimintaa ja resurssitehokkuutta parantavaa.
Tulevaisuuden osaamistarpeet: strategia, asiakasnäkemys ja markkinointi
Hallitustyöskentelyyn tarvitaan monimuotoisuutta, kun fokus siirtyy asiakaskokemuksen kehittämiseen
Käyttäjäystävällinen ratkaisu hankeviestintään
Data on uusi kulta
Asiakaskokemus kuuluu hallituksen agendalle
Valjasta teknologiaympäristösi liiketoimintasi tueksi
Mittaamisen tärkeys asiakaskokemuksen kehittämisessä
Kasvata liiketoiminnan kilpailu- ja muutoskykyä muotoilun avulla
Käyttäjälähtöinen palvelukehitys nojaa asiakastarpeiden kartoittamiseen
Asiakaskokemuksen kehittäminen on koko firman yhteinen tehtävä
Älykäs asiakaskokemus liiketoiminnan kasvun vauhdittajaksi
Älykäs asiakaskokemus – kun tunne, älykkyys, teknologia ja data kohtaavat
Testaa asiakaskokemus ennen isoa investointia digitaalisen palvelun kehitykseen
Tekoäly kasvumarkkinoinnissa ja älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä
Älykkään asiakaskokemuksen voima
Asiakaskokemus (CX) on noussut tärkeäksi valtiksi yrityksille, jotka haluavat erottua kilpailijoista, kehittää asiakasuskollisuuttaan ja kasvattaa liikevaihtoaan. iCX on strateginen välttämättömyys. Podcastsarjamme avausjaksossa johtaja Pete Laakso käy läpi ICX:n avainkomponentteja ja hyötylupauksia.
Heräsikö kiinnostuksesi?
Jos haluat jutella lisää älykkäästä asiakaskokemuksesta, tekoälystä tai dataekosysteemistä, täytä yhteydenottolomake, niin jutellaan lisää!