Asiakaskokemuksen voidaan ajatella täyttävän älykkyyden määritelmän silloin, kun siinä yhdistyvät tunne, älykkyys, teknologia ja data. Tarkastellaan ensin aihetta lähemmin palvelua käyttävän asiakkaan ja palvelua tuottavan yrityksen näkökulmasta. Syvennytään sitten katsomaan, mitä tällaisen kokemuksen tuottaminen yritykseltä edellyttää.
Blogi ja uutiset
Sukella syvemmälle! Blogissamme käsittelemme ajankohtaisia juttuja sekä muutoksia markkinoinnin maailmassa ja asiakkaidemme parissa. Juhlimme tietenkin myös saavutettuja onnistumisia silloin, kun siihen on aihetta.
Blogivuoromme on kuin onnenrulettia ja ajatuksiaan pääsevät jakamaan kaikki toimarista koodariin. Sana ja tyyli on vapaa, mutta useimmiten noukimme käsittelyyn trendejä ja uusia tuulia markkinoinnin ja mainonnan kentältä.
27.04.2023
Nykypäivän erittäin kilpaillussa liiketoimintaympäristössä asiakaskokemus (CX) on noussut tärkeäksi valtiksi yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat erottua kilpailijoista. Päättäjät keskittyvät yhä enemmän ilahduttavien asiakaskokemusten kehittämiseen asiakasuskollisuuden ja liikevaihdon kasvun edistämiseksi. Älykkäistä asiakaskokemuksista (ICX) on tullut strateginen välttämättömyys. Tässä artikkelissa tarkastellaan ICX:n avainkomponentteja ja sitä, kuinka kehittyneet teknologiat auttavat edistämään asiakasuskollisuutta.
Topics: Artikkelit
20.09.2022
Lehdistötiedote 20.9.2022 klo 9.15
Digia jatkaa määrätietoisesti strategiansa toteuttamista ja ostaa asiakaskokemusten kehittämiseen ja digitaaliseen markkinointiin keskittyneen Avalonin.
Topics: Uutiset
16.09.2022
Sitä kysymystä on syytä miettiä, jos tavoitteet eivät toteudu tai niiden saavuttaminen sattuu liikaa lompakkoon. On nimittäin erittäin mahdollista, ettei markkinointibudjettisi ole riittävän korkealle asetettu ja yksinkertaisesti tuhlaat rahaa.
Data-analyysitoimisto Nielsen julkaisi hiljattain kattavan tutkimuksen, jossa selvitettiin millaisia budjetteja eri maissa käytetään – ja millaisia tuottoprosentteja (ROI) niillä saavutetaan.
29.08.2022
Generoi kauppaa ja kasva. Laadukas liidihankinta ei ole vain yhden osa-alueen optimointia, vaan kyse on kokonaisuudesta. Katso mitä kaikkea tehokas liidiputki vaatii, ja mieti onko teillä kaikki palaset kunnossa.
1.07.2022
Useat Avalonin työntekijät ovat titteliltään konseptisuunnittelijoita (eng. Concept Designer). Mikä tämä mystinen konsepti oikein on, miksi sen suunnittelu on tärkeää ja miksi sen hiomiseen kannattaa käyttää aikaa?
15.06.2022
Etsitkö harjoittelupaikkaa tulevalle syksylle tai keväälle? Haaveiletko töistä markkinointitoimistossa? Me Avalonilla uskomme siihen, että nuorilla vastavalmistuneilla on kokeneille konkareille paljon annettavaa – ja toisinpäin! Tutustu vanhojen harjoittelijoiden ja nykyisten työntekijöiden Tomin ja Juliuksen kokemuksiin Avalonista harjoittelupaikkana:
Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.