Työntekijäkokemus, yksi tärkeimmistä liiketoiminnan menestystekijöistä
Nykyisessä kilpailutilanteessa, jossa osaajista on yhä kovempi pula, organisaation kyky houkutella, sitouttaa ja motivoida työntekijöitään ratkaisee, kuka voittaa ja kuka jää kehityksen jalkoihin. Työntekijäkokemuksella on myös suora vaikutus asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan tuloksiin.
Hyvä työntekijäkokemus ei kuitenkaan synny sattumalta, vaan vaatii systemaattista kehittämistä ja johdon sitoutumista. Siksi on tärkeä ymmärtää, että kyseessä on koko organisaation yhteinen, strategisen tason kehityskohde.
Lataa työntekijäkokemuksen kehitysopas
Lataamalla oppaamme työntekijäkokemuksen kehittämisen tärkeydestä opit, mistä työntekijäkokemus muodostuu, ja miten sitä voidaan kehittää tavoitteellisesti ja pitkäjänteisesti.
Lataa työntekijäkokemusopas
Oppaan sisältö
Oppaan sisältö jakautuu viiteen aihealueeseen:
- Mistä työntekijäkokemus muodostuu?
- Miksi työntekijäkokemukseen kannattaa panostaa?
- Kuinka työntekijäkokemusta voi lähteä kehittämään?
- Miten hyvä työntekijäkokemus vaikuttaa tulokseen?
- Yhteenveto ja apua kehitysmatkalle
Tukea työntekijäkokemuksen kehittämiseen
Mikäli olet kiinnostunut rakentamaan pitkän tähtäimen kasvua ihmislähtöisesti, olemme tukenasi.
Me Avalonilla olemme auttaneet erityyppisiä yrityksiä erilaisten liiketoiminnallisten kehityshaasteiden selättämisessä sekä uusien toimintamallien ja palveluiden kehittämisessä. Laajan kokemuksemme ansiosta osaamme varmasti auttaa sinunkin organisaatiosi nousuun.
Oletteko valmiita nostamaan organisaationne työntekijäkokemuksen uudelle tasolle?
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan juuri teidän yksilölliseen tilanteeseenne sopiva kehityspolku.