Blogi | Avalon

Webinaari: digi­markkinoinnin hiilijalanjälki osana CX-strategiaa

Kirjoittanut Avalon | Apr 25, 2024 7:00:00 AM

Järjestimme torstaina 25.4.2024 webinaarin, jonka aiheena oli yritysvastuullisuuden merkitys asiakaskokemuksen rakentamisessa. Paneelikeskustelun isäntänä toimi johtaja Pete Laakso Avalonilta ja osallistujina Digian vastuullisuusjohtaja sekä yhteistyökumppanimme Green Ad Standardin edustajat.

Paneelimme keskusteli yritysvastuullisuudesta osana asiakaskokemusta ja brändimielikuvaa sekä digimarkkinoinnin ympäristövaikutuksia. Lisäksi esittelimme uuden menetelmän digimainonnan CO₂-päästöjen ja energiankulutuksen mittaamiseen ja vähentämiseen.

Miksi webinaari kyseisestä aiheesta?

Me Avalonilla keskitymme asiakaskokemusten kehittämiseen ja olemme toimineet digimarkkinoinnin parissa jo kolmekymmentä vuotta auttaen asiakkaitamme uudistumaan ja tehostamaan toimintansa tuloksellisuutta.

Digimarkkinoinnin hiilijalanjäljen mittaaminen on ajankohtaista useille asiakasyrityksillemme nyt, kun vastuullisuusraportointivelvoitteet ovat kiristyneet ja ulottuvat jo suur- ja pörssiyhtiöiden koko arvoketjuun. Voit lukea aiheesta lisää blogistamme.

Webinaariohjelma ja paneelikeskustelun aihealueet:

  • Tervetuloa ja esittäytymiskierros

  • Mitkä asiat vaikuttavat asiakaskokemukseen a) konkreettisella tasolla, b) mielikuvatasolla?
  • Mihin asioihin koko yrityksen liiketoiminnan kehittämistä ohjaavan CX-vision ja
    -strategian pitäisi ottaa kantaa?
  • Mikä on yritysvastuullisuuden rooli brändimielikuvan ja asiakaskokemuksen rakentumisessa?
  • Kannattaako yritysten, jotka eivät (vielä) ole CSRD-raportointivelvollisia, kartoittaa liiketoiminnan ympäristövaikutuksia ja viestiä vastuullisuustoimistaan?
  • Mikä on Green Ad Standard ja CarbonTag, ja miksi ne on perustettu?

  • Lopetus puheenvuoro – Pete


Webinaarin kesto on noin 60 minuuttia.