Järjestimme torstaina 25.4.2024 webinaarin, jonka aiheena oli yritysvastuullisuuden merkitys asiakaskokemuksen rakentamisessa. Paneelikeskustelun isäntänä toimi johtaja Pete Laakso Avalonilta ja osallistujina Digian vastuullisuusjohtaja sekä yhteistyökumppanimme Green Ad Standardin edustajat.
Paneelimme keskusteli yritysvastuullisuudesta osana asiakaskokemusta ja brändimielikuvaa sekä digimarkkinoinnin ympäristövaikutuksia. Lisäksi esittelimme uuden menetelmän digimainonnan CO₂-päästöjen ja energiankulutuksen mittaamiseen ja vähentämiseen.
Me Avalonilla keskitymme asiakaskokemusten kehittämiseen ja olemme toimineet digimarkkinoinnin parissa jo kolmekymmentä vuotta auttaen asiakkaitamme uudistumaan ja tehostamaan toimintansa tuloksellisuutta.
Digimarkkinoinnin hiilijalanjäljen mittaaminen on ajankohtaista useille asiakasyrityksillemme nyt, kun vastuullisuusraportointivelvoitteet ovat kiristyneet ja ulottuvat jo suur- ja pörssiyhtiöiden koko arvoketjuun. Voit lukea aiheesta lisää blogistamme.
Webinaarin kesto on noin 60 minuuttia.