Babylon | Avalon

Babylon-tiimissä nuoret osaajat saavat haastaa ja uudistaa

Markkinoinnin maailma muuttuu, kun lahjakkaat nuoret tekijät sitä muuttavat. Avalon perusti viime syksynä junioritiimin, joka on loistava mahdollisuus sekä nuorille markkinointiosaajille että asiakkaille. Ohesta voit lukea babylonialaisten ajatuksia suunnittelun, vaikuttamisen ja tuloksellisen tekemisen tulevaisuudesta.
 
 

Wilma - Copywriter & Concept Designer

 

Tulevaisuudessa kohdeyleisön tavoittaminen markkinoinnin ja mainonnan keinoin tulee olemaan haastavaa, sillä päivittäinen informaatiotulva kasvaa jatkuvasti ja pakottaa ihmiset sulkemaan turhat ärsykkeet ympäriltään pysyäkseen järjissään. Uskon, että tarkasti kohdennetulla sekä sopivan oivaltavalla ja erottuvalla markkinoinnilla voimme kuitenkin tavoittaa nämä tiedon turruttamat zombit jatkossakin.

 

Tuleva sukupolvi arvostaa uusia näkökulmia, rohkeita kannanottoja sekä uskallusta erottua massasta. Siksi haluan omassa työssäni panostaa luovaan ideointiprosessiin ja innostaa myös tiimikavereita tekemään samoin – mitä älyttömämpi idea, sitä paremmat kehitysmahdollisuudet!

 

Julius - Digital Project Manager

 

Digitalisaation myötä markkinoinnista on tullut ubiikkia, kohdennettavaa ja yksityiskohtaista dataa on saatavilla lähes jokaiselta alustalta. Markkinointistrategiaan sopivien kanavien valinta ja sisällön sekä datan oikeaoppinen yhdistäminen ovat avainasemassa modernin, tavoitteellisen markkinointikampanjan onnistumisessa muuttuneessa kilpailuympäristössä.

 

Projektipäällikkönä tavoitteenani on valjastaa projekteille räätälöidyt tiimit heti suunnitteluvaiheesta asti toteuttamaan samaa päämäärää toisiaan tukien. Syvällä data-analyysillä, oikeilla työkaluilla ja laadukkaalla sisällöntuotannolla toteutamme palvelulupauksemme yhdistää tunne, teknologia ja tuloksellisuus.

 

Ella - Digital Marketing Specialist

 

Herkkiä hetkiä, jaettuja iloja ja lämpimiä muistoja. Parhaimmillaan markkinointi voi herättää voimakkaitakin tunteita. Tulevaisuudessa haluaisinkin olla osana rakentamassa aitojen, ihmisläheisten brändien tarinaa ja päästä tekemään entistä enemmän juuri tällaisia, tunteisiin vetoavia kampanjoita. Kampanjoita, jotka jäävät elämään ihmisten mielissä vielä kauan kampanjan päättymisen jälkeen.

 

Olipa kyseessä sitten tunteisiin vetoava kampanja tai muu markkinointitempaus, keskiössä on aina brändi. Siksi haluan omassa työssäni korostaa myös pitkäjänteisen ja suunnitelmallisen brändityön merkitystä. Aito brändi synnyttää aitoja tunteita sekä aitoja kokemuksia.

 

Johannes - Technical Specialist

 

Tulevaisuudessa teknologioiden vaikutus tulee kasvamaan lähes jokaisella elämän osa-alueella, eikä markkinointi ole poikkeus. Saatavan datan ja informaation määrä nousee kovasti ja näitä tullaan hyödyntämään yhä uusilla tavoilla.

 

Haluankin olla tulevaisuudessa kehittämässä uusia innovatiivisia tapoja käyttää saatua dataa ja hyödyntää uusia teknologioita, saavuttaen yksilöllisiä ja tunteita herättäviä kokemuksia.

Linda - Digital Marketing Specialist

 

Kuluttajat muuttuvat, mikä pakottaa markkinoinnin muuttumaan heidän mukanaan. Enää ei riitä, että tarjotaan asiakkaille markkinointimixiä neljällä p:llä, vaan tärkeämpää on tarjota elämyksiä, tunteita ja sitoutumispintaa. Teknologia tulee olemaan yhä tärkeämmässä roolissa näitä elementtejä luodessa, ja etenkin AI ja AU tulevat korostumaan entisestään etenkin tarjottaessa palveluita tuleville sukupolville, jotka ovat kasvaneet täysin teknologiapainotteisessa maailmassa.

 

Vaikka kuluttajat muuttuvat, on markkinoijan rooli silti sama – luoda ja vastata kuluttajan tarpeisiin. Erona korostuu kuitenkin markkinoijan kyky ottaa riskejä, oppia nopeasti ja liikkua ketterästi muuttuvassa markkinoinnin kentässä.

 

Viivi - Junior CX Designer

 

Aidosti ymmärtämällä asiakkaita voimme ratkaista oikeita haasteita ja tuottaa vaikuttavampaa viestintää asiakkaille sopivalla kielellä ja oikeassa ympäristössä. Markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoiden sekä palvelun sidosryhmien yhteiskehittämisen myötä mahdollisuudet tähän ovat rajattomat.

 

Tulevaisuudessa haluan olla luomassa aitoja ja arvoa tuottavia asiakaskokemuksia. Uskon, että tämä saavutetaan korostamalla entistä vahvemmin asiakkaiden ääntä palvelumuotoilun ihmislähtöisen, empaattisen ja holistisen lähestymistavan kautta.

Pohjoista Voimaa

Oulun Sähkönmyynti Oy uudisti kuluttajille suunnatun sähkötuotevalikoimansa, jota tukemaan Avalon teki menestyksekkään markkinointikonseptin ja lanseerauskampanjan. 


Lue lisää

Canon Kaffegram

Kaikki rakastavat koirakuvia! Tällä ajatuksella lähdimme toteuttamaan valokuvauskampanjaa yhteistyössä pitkäaikaisen asiakkaamme Canonin ja valokuvaaja Harri Tarvaisen kanssa. 


Lue lisää

Levi Ski Resort

Levi Ski Resort halusi uudistaa digitaalisen asiakaskokemuksensa. Rakensimme rinneyhtiön palveluista ja käytössä olevista teknologioista selkeän, keskitetyn digitaalisen kokonaisuuden. 


Lue lisää

3stepIT

3stepIT:n ja Avalonin yhteistyön kulmakivinä ovat kokonaisvaltainen kumppanuus, strateginen sisällöntuotanto ja digitaalisten prosessien hiominen tehokkaaksi automaatiota hyödyntäväksi markkinointiohjelmaksi.


Lue lisää

Fööni

Nostetta, haastetta ja vapaapudotuksen riemua! Menestyksekäs lanseeraus viitoitti tien kasvaville kävijävirroille sekä vankan pohjan liiketoimintaa kasvattavalle markkinoinnille. 


Lue lisää

Spectral Engines

Spectral Enginesin kansainvälinen tarina sai lentävän lähdön, kun Avalon rakensi yritykselle vahvan brändin sekä uuden tavan markkinoida ja tavoittaa kohderyhmiä tukemaan kasvuyrityksen menestystä. 


Lue lisää