Asiakasreferenssit

Meitä ohjaa syvä ymmärrys ihmisten tarpeista


Toteutamme asiakkaillemme kokonaisvaltaista markkinointia brändin rakentamisesta myynnin edistämiseen ja digitaalisten palvelujen kehittämiseen.
Jotta nämä tarjoaisivat merkityksellisiä kokemuksia, astumme suunnittelussa aina asiakkaan kenkiin.

The ICOM Network 
on tarvittaessa apunamme kansainvälisissä toimeksiannoissa. I
tsenäisten markkinointitoimistojen yhteistyöverkosto kattaa 95 % maailman markkina-alueista. Lue lisää >

Levi Ski Resort

Levi Ski Resort halusi uudistaa digitaalisen asiakaskokemuksensa. Rakensimme rinneyhtiön palveluista ja käytössä olevista teknologioista selkeän, keskitetyn digitaalisen kokonaisuuden. 


Lue lisää

Canon

Avalon auttoi Canonia toteuttamaan vuotuisen  asiakastapahtuman ensimmäistä kertaa verkkotapahtumana, menestyksekkäin tuloksin. 



Lue lisää

Pölkky

Kokonaisvaltainen kumppanuus aloitettiin brändiuudistuksella. Lue kuinka brändiuudistus toteutettiin ja markkinoinnin kulmakivet laitettiin kuntoon.



Lue lisää

Oulun Energia | Miljöö

Oulun Energialla haluaa parantaa maailmaa hyvillä ideoilla ja konkreettisilla teoilla. Avalonilla oli kunnia konseptoida ja markkinoida miljoonan euron arvoista Miljöö-innovaatiotukea.



Lue lisää

Kotimaanapu

Avalon auttoi toteuttamaan vuoden 2021 Joulukeräyksen, jonka tavoitteena oli löytää uusia lahjoittajia ja pysyä olemassa olevien lahjoittajien mielessä.


Lue lisää

Alertum

Avalonin auttoi parantamaan Alertumin verkkosivuston käytettävyyttä ja uudisti sen ilmeen julkaisujärjestelmän vaihdon yhteydessä.



Lue lisää

Antell

Autoimme tuomaan väriä ja vauhtia Antellin syksyyn. Suunnittelimme vuoden 2019 loppupuoliskon joka kuukaudelle uuden herkullisen markkinointikampanjan.



Lue lisää

iLOQ | Kimi's Keys to Success

Saimme iLOQ:in brändilähettilään, Formula 1 -tähti Kimi Räikkösen hyppäämään uima-altaaseen ja seikkailemaan sveitsiläisissä vuoristomaisemissa.



Lue lisää

iLOQ | Lyhytvideokampanja

Toteutimme iLOQille vuoden 2021 keväällä sosiaalisen median lyhytvideokampanjan lisätäksemme iLOQin näkyvyyttä Suomen, Ruotsin, Saksan ja Ranskan markkinoissa.



Lue lisää

iLOQ | Case Dormagen -kampanja

Toteutimme iLOQille vuonna 2020 asiakasreferenssiin pohjautuvan some- ja PR-kampanjan kasvattaaksemme iLOQin tunnettuutta Saksan markkinoilla.



Lue lisää

Oulun Sähkönmyynti Oy | Pohjoista Voimaa

Kun Oulun Sähkönmyynti Oy uudisti kuluttajille suunnatun sähkötuotevalikoimansa, me loihdimme sille menestyksekkään markkinointikonseptin ja lanseerauskampanjan.


Lue lisää

Canon | Kaffegram

Kaikki rakastavat koirakuvia! Tällä ajatuksella lähdimme toteuttamaan valokuvauskampanjaa yhteistyössä pitkäaikaisen asiakkaamme Canonin ja valokuvaaja Harri Tarvaisen kanssa. 


Lue lisää

Spectral Engines

Spectral Enginesin kansainvälinen tarina sai lentävän lähdön, kun Avalon rakensi yritykselle vahvan brändin sekä uuden tavan markkinoida ja tavoittaa kohderyhmiä tukemaan kasvuyrityksen menestystä. 


Lue lisää

Kempeleen kunta | Visit Kempele

Kempeleen kunta pyysi Avalonia suunnittelemaan matkailupalveluille oman brändi-identiteetin Visit Kempele -teeman alla.



Lue lisää

3stepIT | Kumppanuus

Ensin hioimme strategian ja digitaaliset prosessit, sitten laadimme automaatiota hyödyntävän markkinointiohjelman jatkuvalla sisällöntuotannolla ja optimoinnilla.


Lue lisää

Heeros

Meillä tehdään taloushallinnon sankareita! Sen ajatuksen kanssa ryhdyimme uudistamaan Heeroksen brändiä ja nyt taloushallinnon ohjelmistoja tarjoava edelläkävijä on huippuiskussa. 


Lue lisää

Fööni

Nostetta, haastetta ja vapaapudotuksen riemua! Menestyksekäs lanseeraus viitoitti tien kasvaville kävijävirroille sekä vankan pohjan liiketoimintaa kasvattavalle markkinoinnille. 


Lue lisää

Easymove

Easymove halusi yhdenmukaistaa brändinsä kokonaisvaltaiseksi hyvinvointipalvelujen tarjoajaksi. Avalon toteutti laajan brändiuudistuskokonaisuuden tiukassa aikataulussa.



Lue lisää

Jussin Pyöräpiste

Perinteiseen paikallislehtimainontaan markkinointikanavana luottava polkupyörien ja pienkoneiden erikoisliike halusi lähteä rohkeasti uudistamaan markkinointiaan Avalonin kanssa.



Lue lisää

3stepIT | Walk the Talk

Suunnittelimme konsernin pohjoismaisille toimipisteille yhteisen, sosiaalisessa mediassa jalkautettavan videokampanjan osana ympäristövastuullisuusprojektia.



Lue lisää

Kaikille kone, pro bono

Kaikille kone -kampanja kerää käytettyjä tietokoneita koululaisille. Vuonna 2020 vastasimme kampanjan sanomasta ja visuaalisesta ilmeestä sekä markkinointiviestinnän koordinoinnista.



Lue lisää

Referenssit

3StepIt Antell Ases Biomensio Cajo Canon Digipolis Easymove elfgroup Fooni Heeros HuovisenLeipomo iLoq Kempele LaplandHotels Lappiporras LeviHotelSpa Avalon-LeviSkiResort NorrHydro OulunEnergia Pellopuu Polarica-berries Sovelluskehittajat Spectral-engines-new-26 Suomen-ammattiakatemia Valmet