Olemme kehittäneet Liigalle mobiilisovelluksen, joka nostaa fanikokemuksen uudelle tasolle. Samalla se luo seuroille ja yhteistyökumppaneille alustan yleisön tavoittamiseen ja palveluiden myyntiin.
Yhdestä sovelluspohjasta on luotu toistakymmentä mobiilisovellusta.
Mobiilisovelluksen avulla fanit voivat tutkia pelin tilastotietoja, erilaisia koosteita ja ajankohtaisia uutisia. Sovelluksessa on myös suorat linkit lippuoperaattorin kauppaan, jotta fanit pääsevät helposti ostamaan lippuja peleihin.
Syvällinen ymmärrys kohderyhmästä on olennaista matkalla asiakaskokemuksen parantamiseen
Esittelimme yhteistyötämme Liigan kanssa taannoisessa asiakaskokemuswebinaarissamme. Oheisella videolla Head of iCX Mikko Nirhamo kertoo, miten olemme auttaneet Liigaa ja sen eri seuroja syventämään kohderyhmäymmärrystä ja sen kautta parantamaan fanikokemusta.
Kesto: 3 m 12 sek
Lisätietoa aiheesta
Kiinnostaako kohderyhmäymmärryksen kehittäminen?
- Lue lisää asiakas- tai käyttäjätutkimuksesta >