bg-canon

PINNALLA

Sukella syvemmälle! Uutisissa käsittelemme ajankohtaisia juttuja ja muutoksia markkinoinnin maailmassa ja asiakkaidemme parissa. Juhlimme tietenkin myös saavutettuja onnistumisia silloin, kun siihen on aihetta.

Blogivuoromme on kuin onnenrulettia ja ajatuksiaan pääsevät jakamaan kaikki toimarista koodariin. Sana ja tyyli on vapaa, mutta useimmiten noukimme käsittelyyn trendejä ja uusia tuulia markkinoinnin ja mainonnan kentältä.

12.12.2019

Suunnanmuutos voi pelottaa; se kannattaa silti

Posted by Kristina Lindfors on Dec 12, 2019 4:00:47 PM

Markkinoinnin tulee olla strategialähtöistä. Siis tukeakseen liiketoiminnan tavoitteita ja vahvistaakseen brändiä. Myynnin edistäminen ja huomiohakuinen mainonta ovat toki oma juttunsa. Ne eivät kuitenkaan ole blogini aiheena.

Topics: Strategia, muutos & insight, Markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppanuus

5.12.2019

Haluatko vetää kivirekeä metsään vai löytää oikean suunnan sisältömarkkinointiin?

Posted by Elina Aronen-Raappana on Dec 5, 2019 2:31:37 PM

Sisältömarkkinoinnin merkityksen kasvaessa organisaatio tarvitsee nykyisin sisältöstrategian tai vähintääkin sisältösuunnitelman, mikäli linjaukset ja suuntaviivat on määritelty jo markkinointi- ja viestintästrategiassa. Sisältöstrategia on olennainen digiajan työelämän työkalu – ainakin mikäli organisaatio haluaa tulla löydetyksi, pysyä kilpailussa ja ohjata kohderyhmien päätöksentekoa osto- tai yhteistyöpolulla. 

Topics: Strategia, muutos & insight

26.11.2019

Kaikki laivaan! Avalonin pikkujoulut, 2019 edition

Posted by Avalon on Nov 26, 2019 12:45:00 PM

Marraskuun harmauteen saatiin toivottua piristystä, kun Avalonin Helsingin toimistolla vietettiin koko yrityksen yhteisiä firman pikkujouluja. Jouluvillapaitoihin, poronsarviin ja paljetteihin sonnustautuneet avalonilaiset pääsivät päivän aikana puhumaan bisneksestä, seilaamaan Helsingin edustalla sekä kuuntelemaan tarinointia Avalonin 25-vuotisesta historiasta.

 

21.11.2019

Kokonaisvaltainen markkinointi luo myös uutta työkulttuuria

Posted by Eija Kankare on Nov 21, 2019 12:03:57 PM

Elämme tietotyön ja verkostoissa toimimisen aikakautta. Modernissa ympäristössä menestyminen korostaa viestinnän ja brändin merkitystä. Mutta miten saada eri alojen osaajat puhaltamaan yhteen hiileen ja kehittämään kokonaisvaltaista  markkinointia, myyntiä ja viestintää?

Topics: Markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppanuus

Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.

 

Tilaa uutiskirje