Blogi | Avalon

Opas työntekijäkokemuksen kehittämisen tärkeydestä

Kirjoittanut Avalon | Apr 4, 2025 9:15:55 AM

Työntekijäkokemus, yksi tärkeimmistä liiketoiminnan menestystekijöistä

Nykyisessä kilpailutilanteessa, jossa osaajista on yhä kovempi pula, organisaation kyky houkutella, sitouttaa ja motivoida työntekijöitään ratkaisee, kuka voittaa ja kuka jää kehityksen jalkoihin. Työntekijäkokemuksella on myös suora vaikutus asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan tuloksiin.

Hyvä työntekijäkokemus ei kuitenkaan synny sattumalta, vaan vaatii systemaattista kehittämistä ja johdon sitoutumista. Siksi on tärkeä ymmärtää, että kyseessä on koko organisaation yhteinen, strategisen tason kehityskohde.

Lataa työntekijäkokemuksen kehitysopas

Lataamalla oppaamme työntekijäkokemuksen kehittämisen tärkeydestä opit, mistä työntekijäkokemus muodostuu, ja miten sitä voidaan kehittää tavoitteellisesti ja pitkäjänteisesti.