Asiakaskokemuksesta voi rakentaa yritykselleen ainutlaatuisen kilpailutekijän, mutta tämä vaatii kirkasta visiota, pitkäaikaista panostusta ja vahvaa sitoutumista sekä johdolta että kaikilta toiminnoilta myynnistä tuotantoon ja asiakaspalveluun.
Avalon on asiakaslähtöisen liiketoiminnan kiihdyttäjä jo 30 vuoden kokemuksella. Olemme tuottaneet aiheesta lukuisia artikkeleita, esitteitä, videoita, podcastin sekä webinaarin.
Sitten keräsimme keskeiset perusteet yksiin kansiin. Ja nyt olemme laajentaneet aiheen käsittelyä tarkastelemalla aihetta lukuisista näkökulmista.
Oppaamme tarkastelee asiakaskokemuksen kehittämistä usean eri näkökulman kautta: tiedolla johtamisen, työntekijäkokemuksen sekä kehityksen mitattavuuteen. Mukana on myös muutamia asiakasesimerkkejä.
Oppaamme tarkoitus on auttaa sinua huomioimaan yrityksesi yksilöllinen tilanne ja kehitystarpeet. Toivomme, että saat myös vinkkejä siihen, kuinka lähteä liikkeelle tai kiihdyttää nykyistä kehitystä.