Tervetuloa Avalonin mukana muutosmatkalle tuotantolähtöisyydestä asiakaskeskeisyyteen!
Järjestimme tiistaina 28.11.2023 webinaarin asiakaskokemuksen kehittämisestä. Aihe on meille yksi tärkeimmistä ja halusimme kutsua kaikki kuulemaan, miksi aiheeseen kannattaa panostaa ja kuinka me Avalonilla voimme tukea liikkeelle lähdössä, jatkokehityksessä, toiminnan tehostamisessa ja älykkyyden lisäämisessä.
Webinaariohjelma:
- Tervetuloa, Jari
- CX:n mahdollisuudet liiketoiminnan kasvulle, Pete
- Asiakaskokemuksen johtaminen ja datan hyödyntäminen, Jari
- Dataekosysteemi ja ostopolku älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä, Pete
- Asiakaspuheenvuorot:
- Marko Mustonen, Levi Ski Resort: ”Asiakaskokemuksen kehittämisen edelläkävijä, jo vuodesta 2018"
- Liiga: ”Syvällisellä kohderyhmäymmärryksellä kohti asiakaskokemuksen parantamista”
- Canon: ”Data ja ekosysteemi on rakennettu kuntoon, nyt ryhdytään tutkimaan ja kehittämään asiakaskokemusta tosi tarkoituksella"
- Palvelumuotoilun metodiikka asiakaskokemuksen kehittämisessä, Mikko
- CX Audit ja CX Vision & Strategy -palvelutuotteet, Jari
Täyttämällä
lomakkeen pääset katsomaan webinaaritallenteen
Puhujaesittelyt
Jari Laakso, Chief Sales and Marketing Officer
Jari on liiketoiminnan digitalisoimisen ja ihmisläheisen asiakaskokemuksen puolestapuhuja. Jarilla on yli 30 vuoden kokemus liiketoiminnan digitalisoimisesta, asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä modernista myynnistä ja markkinoinnista. Hän on toiminut hyvinkin erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden tukena laaja-alaisissa kehityshankkeissa.
Pete Laakso, Vice President
Peten intohimona on älykkäiden asiakaskokemuksien tuottaminen rakentamalla kokonaisvaltainen dataekosysteemi liiketoiminnan kestävän kasvun moottoriksi. Petellä on yli 25 vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin ja palveluliiketoiminnan kehittämisestä, myynnin ja markkinoinnin yhteispelin rakentamisesta sekä datatalouden hyödyntämisestä.
Mikko Nirhamo, Chief Design Officer
Mikko on intohimoinen käyttäjälähtöisen suunnittelun ja innovoinnin puolestapuhuja. Mikko on työskennellyt suunnittelijana ja suunnittelujohtajana yli 25 vuotta. Lisäksi hän toimii kouluttajana ja mentorina sekä opiskelijoille että asiakkaiden omille kehitystiimeille.
Mikä on CX-esikartoitus ja miten sen saa?
Kyseessä on n. 45 minuutin keskustelu, jossa käymme kanssanne läpi mm. sitä, onko yrityksenne asiakaskokemuksen tilaa kartoitettu, mitä hyötyä sen kehittäminen voisi juuri teidän liiketoiminnallenne tarjota ja miten teidän olisi fiksuinta lähteä liikkeelle.
Kaikki webinaariin ilmoittautuneet ovat oikeutettuja esikartoitukseen. Osallistujat saavat webinaarin jälkeen kiitosviestin, jossa on tarkemmat ohjeet esikartoituksen varaamista varten.
Mikäli, katsot webinaaritallenteen jälkikäteen, voit lunastaa esikartoituksen laittamalla minulle viestiä!
Yhteistyöterveisin
Jari Laakso
Chief Sales and Marketing Officer
+358 400 587 253
jari.laakso@avalon.fi