Kasvumarkkinointi
Kasvumarkkinointi
Kasvumarkkinointi lisää brändisi tunnettuutta ja kasvattaa myyntiä tuottamalla ja tunnistamalla lämpimiä liidejä.
Kasvumarkkinointi kehittyy jatkuvasti datan voimalla
Kasvumarkkinointi perustuu systemaattiseen, jatkuvaan kampanjointiin, jossa hyödynnetään sosiaalisen median markkinointia, hakukonemainontaa ja markkinoinnin-automaatiota. Tuloksia seurataan tarkasti ja toimenpiteitä tehostetaan jatkuvasti datan pohjalta.
Markkinoinninautomaatiojärjestelmän hyödyntäminen mahdollistaa toimenpiteiden tehokkuuden ja vaikuttavuuden tarkan seurannan ja analysoinnin. Autamme mielellämme myös alustavalinnoissa.
Analysoimalla markkinointitoimenpiteiden tuloksia syvennämme asiakasymmärrystä jatkuvasti. Näin voimme kehittää entistäkin osuvampia kampanjoita ostopolun eri vaiheisiin.
Mitä kasvumarkkinointi tarkoittaa ja mitä kaikkea se kasvattaa?
Katso videoklippi taannoisesta kasvumarkkinoinnin webinaaristamme. VP Pete Laakso kertoo mistä kasvumarkkinoinnissa on kyse. Kesto: 5 min 35 sek.
Kokonaisvaltaisuus kasvumarkkinoinnin tehokkuuden takana
Me voimme huolehtia markkinointisisältöjen ja -kampanjoiden suunnittelusta sekä toteutuksesta eri kanavissa.
Ensin on syytä laatia markkinointistrategia, joka määrittää yhdenmukaisen toimintamallin. Sitten rakennetaan markkinointiohjelma, jossa on mukana digitaaliset kanavat, kuten sosiaalinen media ja hakukoneet, sekä inbound-markkinointia uusien prospektien hankkimiseen ja kohdennettua asiakasviestintää lisämyyntiin ja liidien nurturoimiseen.
Voimme suorittaa myös asiakastutkimuksen, määrittää ostopersoonat ja suunnitella niiden pohjalta aktivoivat kampanjasisällöt ja -toteutukset.
Dataohjautuva digitaalinen markkinointi takaa tehokkuuden, jatkuvan kehittämisen ja tarkan ROMI-seurannan sekä nopean reagoinnin muutoksiin asiakkaidesi ostopolulla.
Älykäs kasvumarkkinointi mahdollistaa liidien rikastamisen pitkällä aikavälillä tuottaen lämpimiä myyntiliidejä tasaisena virtana.
Kasvumarkkinoinnin kanava- ja sisältövalikoima
Katso videoklippi taannoisesta kasvumarkkinoinnin webinaaristamme. Copywriter, Concept Designer Ville Rantanen kertoo millaisella kanava- ja sisältövalikoimalla kasvumarkkinointia kannattaa lähteä rakentamaan. Kesto: 5 min 33 sek.