Tässä podcastsarjassa keskitymme tarkastelemaan sitä, miksi asiakaskokemuksella on väliä; mitä hyötyä asiakaskokemukseen panostamisella on bisneksellesi, ja miten asiakaskokemuksien tuottamisesta tehdään älykästä, pitkälle automoitua ja koko organisaation toimintaa ja resurssitehokkuutta parantavaa.
Jakso 1: älykkään asiakaskokemuksen voima
Asiakaskokemus (CX) on noussut tärkeäksi valtiksi yrityksille, jotka haluavat erottua kilpailijoista, kehittää asiakasuskollisuuttaan ja kasvattaa liikevaihtoaan. iCX on strateginen välttämättömyys.
Podcastsarjamme avausjaksossa tarkastellaan ICX:n avainkomponentteja ja hyötylupauksia.
Kuuntele jakso 1 | Kesto: 6 min 49 sekuntia
Jakso 2 – coming soon!
Aihe kiinnostaa, mutta haluat lukea, et kuunnella? Blogimme aiheesta:
Asiakaskokemuksen kehittäminen on koko firman yhteinen tehtävä | Niko Grandell | 08.06.2023
Älykäs asiakaskokemus liiketoiminnan kasvun vauhdittajaksi | Niko Grandell | 01.06.2023
Älykäs asiakaskokemus – kun tunne, älykkyys, teknologia ja data kohtaavat | Niko Grandell | 17.05.2023
Tekoäly kasvumarkkinoinnissa ja älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä | Pete Laakso | 21.06.2023
Moderni älykkään asiakaskokemuksen voima | Pete Laakso | 27.04.2023