Digia järjesti 31.8.2023 webinaarin aiheesta ”Asiakaspolkujen uusi aika – AI ja käyttäjäkeskeinen digikehitys mullistavat kokonaiskokemuksen.” Johtaja Pete Laakso Avalonilta oli puhujavieraana aiheenaan tekoäly ja älykäs asiakaskokemus.
Katso Peten puheenvuoro alta (kesto n. 13 minuuttia):
Jos haluat syventyä aiheeseen toden teolla, voit katsoa koko webinaarin tallenteen Digian verkkosivuilla. Kuulet mm. kuusi tapaa muokata asiakaslähtöisen organisaation tulevaisuutta datan ja kehittyneiden teknologioiden avulla, todellisten asiakaskeissien kautta esiteltynä.
Jutellaanko lisää älykkäästä asiakaskokemuksesta, tekoälystä tai dataekosysteemistä?
Soita, laita meiliä tai täytä yhteydenottolomake!
Lisää tekoälystä ja asiakaskokemuksesta voit lukea Peten haastattelussa ja blogiartikkeleissa:
Tekoäly kasvumarkkinoinnissa ja älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä | Pete Laakso | 21.06.2023
Moderni älykkään asiakaskokemuksen voima | Pete Laakso | 27.04.2023