Strategiatyö

Strategiatyö

Autamme suunnittelemaan markkinointistrategian, joka tukee liiketoimintatavoitteitasi. Katsotaan samalla kuntoon konkreettinen toteutussuunnitelma, kampanjakalenteri ja relevantit kanavat kohderyhmiesi tavoittamiseen.  

Markkinointiviestinnän  perustaksi olemme kehittäneet brändinkirkastuksen, jossa kirkastamme yrityksesi erottuvuustekijät, viestit ja tone of voicen, visuaalisen linjan ja bränditarinan. Synnytämme yhdessä yritysidentiteetin ja luomme brändin, joka tukee yrityksenne tarinaa.

Viestinkirkastuksen tueksi voimme myös tehdä kilpailija-analyysejä ja auditoida nykyiset verkkosivunne kehitysehdotuksia varten. 

 

Strategiatyön olennaiset vaiheet

  • tietojen keruu ja analysointi

  • strategian määrittely

  • suunnittelu

  • toteutus

  • seuranta, arviointi ja päivitys

Markkinointisuunnitelman laatiminen:

  • segmentointi

  • tavoiteasetanta

  • toimintasuunnitelma

  • toteutus

  • seuranta ja mittaaminen

Strategian rooli markkinoinnissa

Strategian tulisi olla kaiken toiminnan lähtökohta. Kun halutaan maksimoida vaikuttavuus,  markkinointitoimenopiteiden ja viestien tulee tukea yrityksen strategisia tavoitteita.

Lue alta esimerkkejä siitä, kuinka olemme auttaneet asiakkaitamme kartoittamaan selkeä polun menestykseen. 

 

Vauhtia liiketoimintaan sisältömarkkinointi-strategiasta

Lue blogistamme vinkit siihen, kuinka varmistat, että markkinointisisältösi tukevat yrityksesi tavoitteita.

 

Lue blogi

Case 3stepIT-kumppanuus

Yhteistyö käynnistettiin viestinkirkastuksella. Usean workshopin voimin edettiin kohti kokonaisvaltaista markkinointi- ja viestintästrategiaa. Lopulta rakennettiin älykäs, kokonaisvaltainen toimintamalli ja automaatiota hyödyntävä markkinointiohjelma.

Tutustu caseen

Kiinnostuitko?

Asiakkaamme luottavat meihin kumppaninaan ennen kaikkea ketterien työtapojen, mutkattoman yhdessä tekemisen sekä onnistuneiden projektien ansiosta. 

Täytä yhteydenottolomake, niin jutellaan lisää!