Tämä on Avalonin markkinointiaiheinen podcast, jossa käsittelemme kaikkea digimarkkinoinnista kasvumarkkinointiin, strategiseen ja taktiseen suunnitteluun sekä brändin ja maineen rakentamiseen.
Kuka digimarkkinoinnin hiilijalanjälkeä mittaa, miten ja miksi?
Olemme aiemmissa jaksoissa käsitelleet digimarkkinoinnin ympäristövaikutuksia ja vastuullisuusraportoinnin tärkeyttä. Nyt esittelyssä on Green Ad Standardin ratkaisu digimainonnan CO₂-päästöjen auditointiin ja energiankulutuksen vähentämiseen. Äänessä ovat Kai Hahl ja Matti Pärssinen. Taustatukea antavat Avalonin johtaja Pete Laakso ja Digian vastuullisuusjohtaja Anne Puntari.
Kenelle digimarkkinoinnin hiilijalanjäljen auditointi on tarpeen?
Digian vastuullisuusjohtaja Anne Puntari johtaa keskustelua siitä, miksi yritystoiminnan ympäristövaikutusten kartoittaminen ja vastuullisuustoiminnasta viestiminen on tärkeää myös niille yrityksille, jotka eivät vielä ole CSRD-raportointivelvollisia. Keskustelua vauhdittaa Avalonin johtaja Pete Laakso.
Mistä digimarkkinoinnin ympäristökuorma syntyy?
Matka kohti vastuullista digimarkkinointia jatkuu tarkastelemalla, mistä digimarkkinoinnin ympäristökuorma oikeastaan syntyy ja mitä asialle voi tehdä. Keskustelua pohjustavat Matti Pärssinen ja Kai Hahl Green Ad Standardilta, ja keskusteluun yhtyvät Pete Laakso sekä Digian vastuullisuusjohtaja Anne Puntari.
Yritysvastuullisuus brändimielikuvan rakentumisessa
Datan hallinta liiketoiminnan kehittämisen ja vastuullisuuden ytimessä
Vastuullisuus, maine, brändi ja palvelu asiakaskokemuksen muodostajina
Jakson aihe on laaja ja kattaa monta asiakaskokemuksen osatekijää brändimielikuvasta yritysmaineen ja yritysvastuullisuuden merkitykseen. Näitä tarkastelevat Pete Laakson johdolla Digian vastuullisuusjohtaja Anne Puntari sekä Green Ad Standardin edustajat Kai Hahl ja Matti Pärssinen.
Tekoäly kasvumarkkinoinnissa ja älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä
Kiinnostaisiko iCX-podcast?
Meillä on älykkään asiakaskokemuksen rakentamisesta ihan oma podcastinsä. Tsekkaahan sekin!
Heräsikö kiinnostuksesi?
Jos haluat jutella lisää markkinoinnista, älykkäästä asiakaskokemuksesta, tekoälystä tai dataekosysteemistä, täytä yhteydenottolomake, niin jutellaan lisää!