bg-canon

PINNALLA

Sukella syvemmälle! Blogissamme käsittelemme ajankohtaisia juttuja sekä muutoksia markkinoinnin maailmassa ja asiakkaidemme parissa. Juhlimme tietenkin myös saavutettuja onnistumisia silloin, kun siihen on aihetta.

Blogivuoromme on kuin onnenrulettia ja ajatuksiaan pääsevät jakamaan kaikki toimarista koodariin. Sana ja tyyli on vapaa, mutta useimmiten noukimme käsittelyyn trendejä ja uusia tuulia markkinoinnin ja mainonnan kentältä.

31.03.2020

Avalon vastaa koululaisten tasa-arvoisia etäoppimismahdollisuuksia edistävän Kaikille kone -kampanjan markkinointiviestinnästä

Posted by Pete Laakso on 31.3.2020 7:00:00

Avalon on ylpeänä mukana tänään 31.3.2020 käynnistyvässä Kaikille kone -kampanjassa ja aiempaa suuremmassa roolissa vastaten kampanjan sanomasta ja visuaalisesta ilmeestä.

Topics: Uutiset

13.03.2020

Korona-taloudessa digimarkkinointi näyttää kyntensä

Posted by Ville Rantanen on 13.3.2020 12:11:29

Taantuma, lama, koronaviruskriisi tai ihmisten ihon alle hiljalleen hiipivä epävarmuus. Aivan sama millä termillä markkinoita ravistelevasta muutoksesta puhutaan. Merkityksellistä on se, että globaalin kaupan hidastuminen tuntuu halvaannuttavan täysin terveitä sekä iskukykyisiä yrityksiä. Ja se on sääli, sillä juuri nyt monilla olisi mahdollisuus painaa kaasua uudella tavalla.

Topics: Strategia, muutos & insight, Markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppanuus

3.03.2020

Digitaalinen markkinointi mahdollistaa mittaamisen ja analysoinnin

Posted by Mikko Vaissalo on 3.3.2020 13:06:26

Jokainen digimarkkinoinnin parissa työskentelevä tietää, että digitaalisen markkinoinnin alustat ja kanavat tarjoavat mahdollisuuden mitata ja analysoida markkinointitoimenpiteiden tehokkuutta paljon laadukkaammin ja helpommin, kuin aikaisemmin on ollut mahdollista.

Topics: Digitaalinen media, data & analytiikka

13.02.2020

Sosiaalisen median algoritmit – mitä niistä tulee tietää?

Posted by Anniina Leikas on 13.2.2020 14:29:02

Algoritmit, mitä ne ovat? Algoritmit määrittelevät sen, missä järjestyksessä esimerkiksi Facebook-päivitykset tulevat vastaan selaillessasi feediä. Algoritmeja kehitetään niin, että viihdyt mahdollisimman kauan sovelluksen parissa, eli ne näyttävät sisältöä, josta pidät. Algoritmit tarjoavat siis sisältöä, jonka kaltaiseen olet aikaisemmin reagoinut tykkäämällä tai kommentoimalla.

Topics: Digitaalinen media, data & analytiikka, Somemarkkinointi

Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.

 

Tilaa uutiskirje