Blogi | Markkinointitoimisto Avalon

Blogi ja uutiset

Sukella syvemmälle! Blogissamme käsittelemme ajankohtaisia juttuja sekä muutoksia markkinoinnin maailmassa ja asiakkaidemme parissa. Juhlimme tietenkin myös saavutettuja onnistumisia silloin, kun siihen on aihetta.

Blogivuoromme on kuin onnenrulettia ja ajatuksiaan pääsevät jakamaan kaikki toimarista koodariin. Sana ja tyyli on vapaa, mutta useimmiten noukimme käsittelyyn trendejä ja uusia tuulia markkinoinnin ja mainonnan kentältä.

29.04.2020

Onko markkinoinnin suunta (edelleen) hukassa?

Posted by Kristina Lindfors on 29.4.2020 15:57:14

Kehotin edellisessä blogissani meditoimaan ja keskittymään olennaiseen niin elämässä kuin markkinoinnissa. Nyt seuraa jatko-osa, jonka tarkoitus olisi johdattaa itsenäisesti eteenpäin ne, jotka eivät kaivanneet apua markkinointitoimenpiteidensä ja -viestiensä keskittämiseen.

Topics: Markkinoinnin automaatio, Markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppanuus

22.04.2020

Markkinointi <3 meditaatio

Posted by Kristina Lindfors on 22.4.2020 10:31:51

Onko meditoinnilla ja markkinoinnilla muka jotain yhteistä? Pitäisi olla. Nimittäin keskittyminen.

Topics: Luova suunnittelu & tarinankerronta, Digitaalinen media, data & analytiikka

31.03.2020

Avalon vastaa koululaisten tasa-arvoisia etäoppimismahdollisuuksia edistävän Kaikille kone -kampanjan markkinointiviestinnästä

Posted by Pete Laakso on 31.3.2020 7:00:00

Avalon on ylpeänä mukana tänään 31.3.2020 käynnistyvässä Kaikille kone -kampanjassa ja aiempaa suuremmassa roolissa vastaten kampanjan sanomasta ja visuaalisesta ilmeestä.

Topics: Uutiset

13.03.2020

Korona-taloudessa digimarkkinointi näyttää kyntensä

Posted by Ville Rantanen on 13.3.2020 12:11:29

Taantuma, lama, koronaviruskriisi tai ihmisten ihon alle hiljalleen hiipivä epävarmuus. Aivan sama millä termillä markkinoita ravistelevasta muutoksesta puhutaan. Merkityksellistä on se, että globaalin kaupan hidastuminen tuntuu halvaannuttavan täysin terveitä sekä iskukykyisiä yrityksiä. Ja se on sääli, sillä juuri nyt monilla olisi mahdollisuus painaa kaasua uudella tavalla.

Topics: Strategia, muutos & insight, Markkinoinnin kokonaisvaltainen kumppanuus

Kiinnostaako markkinoinnin maailma teoriassa ja käytännössä?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat parhaat juttumme suoraan sähköpostiisi.

 

Tilaa uutiskirje